luns, 28 de abril de 2008

A DEPURADORA, SEN ESPAZO

O informe interno confirma que Vigo derrochou en chan para a depuradora
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O Concello adquiriu 73.136 metros de dominio público que non usou nin posúe
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O Concello de Vigo pagou uns 390 millóns de pesetas pola adquisición de 73.136 metros cadrados de terreos de dominio público para construír a depuradora do Lagares, que finalmente non se instalou neles. Tampouco puido agrupar nin rexistrar a propiedade e dominio deses solares. É unha das conclusións que se derivan do informe encargado polo alcalde, Abel Caballero, para clarificar o proceso de adquisición de chan, no que o Concello, entre 1991 e 1996, gastou 777 millóns de pesetas, o que multiplica por 28 a cifra prevista no proxecto expropiatorio inicial (1989). O solar onde asíntase a depuradora, de 59.600 metros, custou 357 millóns de pesetas. O custo dos 73.136 metros "inútiles" seguirase pagando no recibo do auga ata 2016 se nada remédiao.
O informe que encargou Caballero ao secretario xeral, José Riesgo Boluda, e ao xefe da asesoría xurídica, José A. Blanco Serrano, a raíz das informacións publicadas polo PAÍS, confirma a adquisición masiva, mediante pagamento, de terreos de dominio público que logo non se usaron, pese ás estreitezas de superficie en que se construíu a depuradora. Pola súa vez unifica e clarifica un expediente disperso e caótico, do que só se tiñan referencias parciais.
A adquisición de terreos realizouse en tres fases que se solapan no tempo. O primeiro lote ou fase I, de 61.440 metros, procede do convenio con 76 teóricos propietarios. O mesmo cheo municipal que aprobou ese convenio, en novembro de 1991, aprobou a fase II a pedimento da Consellería de Ordenación do Territorio e Obras Públicas (COTOP), a disposición da cal o Concello tiña que poñer os solares para construír a depuradora e que reclamaba outros 13.992 metros. Un ano despois, a mesma COTOP confirmou un desprazamento na ubicación inicialmente prevista para a planta e reclamou outros 33.136 metros para o mesmo fin (fase III).
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1 comentario:

Anónimo dixo...

EL TRANSPORTE PÚBLICO

VOLTAIRE-VIGO

http://lacorrupciónquenosinvade.blogspot.com

Que hipocresía, que sarcasmo la de estos políticos de MEDIO-PELO hablar de la preocupación por el excesivo trafico en la ciudades y el deterioro del medio ambiente derivado en gran parte de esa masificación de vehículos de motor en la grandes ciudades.

¿Es que alguien en su sano juicio puede creerse que realmente le interesa a las AUTORIDADES (Hoy en día cualquier pailan lo es) Resolver el problema del trafico? ¡¡NO LES INTERESA!!

Las razones son múltiples, pero destaquemos tres fundamentales. Por una parte desde que los LISTOS DE LOS PARTIDOS descubrieron que la mejor forma de “HACER CAJA” para pagar las caras campañas electorales era a través de conceder (Democráticamente con el dedo) Las concesiones de todos los servicios que los Ayuntamientos prestan a los SUFRIDOS CIUDADANOS que los pagan, consiguiendo “bajo cuerda” buenos beneficios para el bolsillo de los de siempre.

Dos, privatizando y encareciendo los servicios, (Nunca salen mas baratos, ya que aparte del coste hay que sumar el beneficio empresarial) Los altos cargos de los Ayuntamientos, incluidos los CONCEJALES, que tienen SUCULENTOS SALARIOS, no la “rascan” y si algo va mal, siempre dirán que es culpa de la concesionaria, echando balones fuera, como si la cosa no fuera con ellos.

Tres, en el caso concreto del servicio de transporte público, CARISIMO Y MALO, tiene dos misiones muy concretas. Por una parte, es caro, porque de esta forma cuanto mas recaude la empresa, más tendrá que aportar a la “caja” del partido de turno que MAL-GOBIERNA. Luego siendo malo, hace que los usuarios en su gran mayoría prescindan del mismo, echando mano del vehiculo particular, que al masificar el centro y al carecer de plazas de aparcamiento gratuito en superficie, hace que los MULTA-MOVIL, llenen las arcas municipales para pagar los SUELDAZOS de tanto SINVERGUENZA.