martes, 4 de agosto de 2009

"SALARIOS ENCUBERTOS XENERALIZADOS"

As retribucións pola prestación de servizos deben xustificarse mediante nóminas ou facturas. En ambos os casos, se devengarán os correspondentes impostos e cotizacións á Seguridade Social. Non é o caso das federacións deportivas galegas. O Consello de Contas denuncia a "satisfacción xeneralizada de remuneracións de forma encuberta". Facíase mediante o recurso das axudas de custo ou de locomoción, "que non figuran debidamente acreditadas". Esta situación, ademais de "non resultar admisible como xustificación da percepción de subvencións", podería supor "continxencias de orde fiscal e social".
Pero os responsables federativos -aos que o informe non identifica- cometían outras irregularidades, como os "excesos" nos gastos de telefonía fixa e móbil ou nas facturas expedidas por establecementos de hostalería. Trátase de comidas por reunións do consello de administración, ou do presidente da federación "con persoas alleas ou non á organización federada". É dicir, os presidentes pasaban á Xunta facturas de restaurante por comidas privadas. "A súa satisfacción con cargo ás axudas públicas non resulta compatible co cumprimento dos principios de eficiencia e economía do gasto público".
Outra anomalía denunciada no capítulo de fiscalización das federacións consiste no "incumprimento do principio de anualidade, gastos en bens de inmobilizado e presentación de facturacións non axustadas a dereito". Destaca o caso da Federación de Fútbol, a que máis axudas recibiu: case tres millóns de euros neses catro anos. Nin un só estivo adecuadamente xustificado. Pero as subvencións recibidas superan eses tres millóns, xa que Contas só incluíu no seu estudo as destinadas a clubs.
A fiscalización das axudas aos clubs deportivos adoece dos mesmos defectos que as das federacións. Non se publicaron no DOG, non se esixiu o cumprimento de obrigacións tributarias, os criterios de concesión eran "xenéricos" e non se pedían facturas. O informe denuncia ata que non se atenderon os criterios de concesión establecidos nas bases. A Xunta, ademais, "verificou a retención irregular de subvencións no patrimonio" da federación de automobilismo. "Non se produciu actuación correctora nin sancionadora algunha", lamenta Contas.
El Pais

3 comentarios:

DEMOCRACIA dixo...

El problema no son las ideas políticas, el problema son los políticos. Si lo políticos fueran honestos los problemas que estamos viviendo en esta todavía llamada España, no serían tan graves. Yo me siento libre para votar a cualquiera que me presente un Programa y cumpla lo que prometió, sea del partido que sea. Lo que es lamentable es tener a un descerebrado, radical y sectario a frente del deporte gallego

CORRUPCIÓN dixo...

!!LA CORRUPCIÓN NOS INAVE¡¡
LAS PROVINCIAS.ES

La Diputación de Castellón volverá a estar en el Gran Premio de Fórmula 1 de Valencia. La corporación que preside Carlos Fabra ha adjudicado a Valmor Sports la adquisición de un lote de entradas por valor de 99.659 euros, con cargo al presupuesto provincial. Una cantidad con la que, en función de las características de cada localidad, se podrán comprar entre 330 y 1.400 entradas para asistir en directo a las carreras que se celebrarán a finales de agosto en el circuito urbano de Valencia.
La enorme distancia entre los tíquets más baratos y los más caros para asistir al Gran Premio hace difícil calcular el número de localidades adquiridas por la corporación provincial, aunque, teniendo en cuenta las tarifas más altas en torno a los 300 euros, difícilmente serán menos de 330 entradas las que la corporación provincial ha adquirido, sin especificar su destino. En el caso de optar por las localidades más económicas, serían nada menos que en torno a las 1.400.
Los cerca de 100.000 euros aprobados por la corporación para este fin corresponden, por ejemplo, a la suma de las subvenciones a las cofradías de pescadores y la asociación agraria Fepac-Asaja, incluidas en una modificación de crédito de más de dos millones de euros aprobada en el pleno que la Diputación celebró el martes, o también la suma de las ayudas a la Cámara para la inserción de discapacitados, para la asociación de padres de niños autotistas, el pago de 13.000 euros para la asistencia técnica de las expropiaciones del aeropuerto y la subvención para una exposición de la Fundación Blasco de Alagón, entre otros.

Anónimo dixo...

El poder absoluto termina corrompiendo a la gente. Vease que los grandes casos de corrupción urbnística, en el PP o el PSOE, están en Comunidades con mayoría absoluta y de muchos años de estos partidos. El PP ahora recurre a métodos similares a los de Berlusconi para blindar sus cargos.
¿MARIANO RAJOY IMITA A BERLUSCONI?
POBRE RAJOY, A MI ENTENDER TIENE LOS DIAS CONTADOS EN EL PP, SOLO HACE FALTA MIRAR A SU ALREDEDOR, DEPREDADORES, DEPREDADORES, DEPREDAORES...