martes, 24 de novembro de 2009

MULTAS ABUSIVAS E ABSURDAS

Varios municipios acuciados polas débedas recorren a multas abusivas e absurdas

Dar de comer ás pombas, beber refrescos ou xogar á guerra convérteche en obxectivo recadatorio de concellos

O responsable de Economía do PP, Cristóbal Montoro, critica que o Goberno socialista suba impostos aínda que sexa para compensar a caída de ingresos pola crise económica e o aumento de determinados gastos sociais. Pero non ten inconveniente en defender a taxa de lixo de Gallardón que indignou aos madrileños, ou en xustificar os privilexios fiscais dos futbolistas estranxeiros multimillonarios que el mesmo impulsou coa lei Beckham.
Normas ad hoc para axustarse ás previsións?
Ademais, a imposición de taxas como a dos lixos en Gallardón non é unha excepción dentro dos concellos do PP para aumentar a súa recadación, concellos como o de Cidade Real orzaron ingresar ata un 70% máis en multas, unhas previsións que viñeron acompañadas dun endurecemento das ordenanzas municipais para multar feitos como aparcar o coche a máis de 25 centímetros da beirarrúa, correr, saltar ou ir en bicicleta.
Coidado con alimentar pombas
O caso de Cidade Real recorda outros casos de multas sorprendes. En Alacante (PP) sancionan ata con 601 euros a quen dea para comer ás pombas ou o consumo de refrescos na rúa. Se a infracción é detectada cando un cliente saca un refresco dun bar, o multado será o responsable do establecemento. Tamén hai multas de ata 100 euros por rebuscar no lixo, unha actividade habitual nas inmediacións por exemplo de supermercados por parte de xente sen recursos.
Inspectores de lixo
Na cidade de Madrid non só se aplicará unha taxa pola recollida de lixo, senón que trescentos inspectores municipais vixiarán a reciclaxe para multar á comunidade de veciños con ata 750 euros se a separación de residuos non se fixo correctamente.
Prohibido que os nenos xoguen á guerra
Na localidade leonesa de Sahagún (PP) tamén está prohibido "camiñar ebrio pola vía pública, que os nenos xoguen á guerra na rúa ou que os mozos xúntense na porta das discotecas". Casos de concellos socialistas onde se castigan comportamentos como colgar a roupa nas fachadas que dan á rúa (Zaragoza) ou sacudir sabas ou alfombras pola fiestra ou cuspir (Badalona), aínda que estes supostos se parecen máis con vistas a facilitar aspectos básicos da convivencia como o tránsito polas rúas.

2 comentarios:

Anónimo dixo...

• Las mafias se ayudan mutuamente cuando se unen para un mismo fin, por ejemplo: Camps capo de la mafia valenciana, pide ayuda a la mafia vaticana, para mejorar su imagen en valencia, como contra pago a las concesiones al vaticano que le ha hecho en Valencia, representantes de la mafia vaticana contactan con la mafia siciliana, para que Ferrari exhiba sus modelos en Valencia con Camps y Rita Barbuda de anfitriones, y esta lo cumple en agradecimiento a los múltiples encargos que les hace desde la vaticania. Por ello Camps no pudo asistir a la clausura de la convención del PP, en Cataluña. Bueno hay otra posibilidad y es que Camps de acuerdo con la Aguirre, Pedro J, la CEE, el ABC, y la Razón estén confabulando para abrir otro partido, creando el cisma peperil, porque de Rajoy ya no se fía ni el TATO.

Anónimo dixo...

Menos impuestos y más austeridad. Es la única receta conocida del PP para salir de la crisis y de ella hacen gala muy especialmente dirigentes como Esperanza Aguirre, una orgullosa liberal. El adalid del liberalismo popular ha cumplido a rajatabla la primera parte del enunciado, la reducción de impuestos, a costa de herir profundamente partidas como Educación, pero no se ha aplicado el cuento del todo: desde que llegó al poder en 2003, ha destinado la friolera de 700 millones de euros a publicidad y propaganda, incluyendo en la cifra los gastos del aparato propagandístico regional, Telemadrid. El porcentaje se ha incrementado en un 100% desde la etapa de Alberto Ruiz-Gallardón, su antecesor en el cargo, pero el agravio comparativo es mayúsculo si se toman como referencia otras comunidades. Excluyendo las inyecciones a la televisión regional, en 2008 Madrid gastó 37 millones en publicidad (6 euros por habitante), más del doble de lo que destinan a este concepto Andalucía, Extremadura, Castilla-La Mancha o Cataluña, gobernadas por el PSOE.