mércores, 11 de novembro de 2009

VIGO E A ZONA VELLA

O Casco Vello de Vigo móvese, pero moi amodo

A imaxe de abandono segue asociada ao Casco Vello. O barrio, que sofre un estado de degradación histórica, deu síntomas de mellora, pero segue sen saír da UCI. Os veciños recoñecen o traballo do Concello, que coordina un investimento de "30 millóns para revitalizar a zona". Pero lamentan que o traballo non se visualiza e afirman que esperaban máis. Ilústrano cun caso significativo: "O Berbés, o lugar onde naceu a cidade, é o exemplo. Pensabamos que ían estar rehabilitadas as fachadas, pero seguen igual".
O programa "Callejeros", dunha cadea de televisión nacional, puxo en primeiro plano o penoso estado de boa parte do casco antigo vigués. Espectadores de toda España puideron ver a cara máis sórdida do barrio a través das testemuñas e imaxes de toxicómanos, indixentes e persoas que lles prestan axuda nun ambiente de completo abandono... "A información é veraz", e o Concellonon fái esforzo para cambiar a situación da zona histórica.
A asociación veciñal é coñecedora do traballo, pero ve poucos cambios. "O barrio está nunha dinámica de dexeneración desde fai mais de 30 anos, e non se perciben os cambios na rúa".
O Plan Especial tardou sete anos en aprobarse, e as expectativas dos residentes sobre a transformación urbanística eran altas. "Pensabamos que ían dispararse as rehabilitacións, e non foi así". As melloras estes anos cínguense o aumento da seguridade e a redución do trapicheo.

¡¡UN CASCO VELLO, RUINOSO E ABANDOADO!!


5 comentarios:

Voltaire-Vigo dixo...

EL GRAN PELOTAZO DEL CASCO VELLO EN VIGOBLOG

¡¡Hoooo!! Mi querido anónimo, yo creo que tu eres la tal ANA que hoy entro en el FORO del Faro sobre esta noticia que publicaron, tras leer los del PP VIGOBLOG y como bien dice el amigo Marcos Andión, se apresuraron a denunciar “DAQUELA MANEIRA” la misma, reconoce que tras la publicación en dicho foro por parte de un malvado que firma como RUSIÑOL, que siguiendo el mandato de PASALO, lo metió de la única manera que se lo permitieron, ella, reconoce que también se trago todo el esplendido documento de MARCO ANDIÓN en este BLOG, lo cual quiere decir que tanto le gusto como preocupo, sobre todo por su futuro. ¿Non sí?

Las frases tuyas y la de nuestra ANA, su Ana, sí, sí, la de SANTI-DO, la que supuestamente estaba en el departamento de deportes del Concello y “AGORA” eche a segregaría que máis manda na TENENCIAAAAA, abstinencia, no, no pasa ninguna, ya que tiene un sueldo de “caralo” desde que la ascendió a los altares del poder municipal con 5 concejales de 27 Cosas del reparto de la tarta municipal que así se llama, ou para seres mais claro, (Os que gañaron, na oposición e os que perderon desgobernando)

La misma en un corto (No tenia muchos argumentos para más) Alegato ante la ¡¡DIFAMACIÓN!! quiere que acudamos al juez GARZÓN, e incluso habla de que algunos pueden ir al PAREDON, (Caldero en términos vulgares) Pues me temo que como Garzón e la atrevida juez de Lugo, sean imitados por estos vigos, van tener que habilitar de nuevo el “HOSTAL” de la Av. de Madrid, por falta de espacio en la LAMA, Lama, Lama… LAMAS, no, ese es el otro que también tiene que estar muy preocupado, porque sabe muy de primera mano, que SANTI-DO, tiene las lunas contadas y se acaba el PASTEL en forma de billetes de 500 como EL-GRAN-ASESOR al servicio expreso de DON-SANTI-DO (Manda mais co mismisimo Dosio, que manda “caralo”)

Por eso, se apresura estas últimas semanas a preparar el nuevo CONTRATO MILLONARIO de la PISCINAS MUNICIPALES y darlo DEMOCRATICAMENTE A DEDO a la “empresa amiga” de moda ¡¡MOVEX-VIAL!! Donde cojera el puesto de Gerente. ¿Cómo, que no lo crees esto tampoco? No te preocupes después de la Navidad, lo podrás comprobar en el “diario” oficial del Concello, si antes los ciudadanos y los CURRITOS no lo evitan, haciendo BAJAR LA MAREA, como en tiempos pasados y que buenos resultados dio. Aunque posteriormente SANTI-DO, se vengo y alguno caro lo pago, haciendo la TRAVESÍA DEL DESIERTO como Jesucristo, que la hizo descalzo…

En fin, querido/a anónimo/a, VIGOBLOG, ya hace de “caralo” denunciando y publicando, un documento y unos datos, que en cualquier país DEMOCRATICO de nuestro entorno, la POLICÍA JUDICIAL, EL FISCAL ANTICORRUPCIÓN y algún “JUEZ-LOCO” tendrían que armarse de papel y lápiz y empezar a tomar nota no solo de esto, sino de la mucha mierda que nos aplasta sin que pase nada. Solo faltaba que por encima tengamos que pagar de nuestros bolsillos los ABOGADOS Y PROCURADORES. Ya cumplimos y mucho denunciando, que investiguen los que cobran por ello y de momento Marbella y poco más. ¿Non sí?

Dormir tranquilos que na Lama no colledes todos. De momento…

Anónimo dixo...

Todo esto suena a expolio. A pillar lo que se pueda. Luego tenemos a una justicia directamente dependiente de la clase política. El resultado. Un pais de primos. Con un rey que se deja barba cuando asoma la crisis.

Anónimo dixo...

Voltaire-Vigo, Pilladin Pilladin xa che pillou a xuiza e che manda polo penal....
Segue oubeando.
Pasta sacaches de Principe (duas), de Caballero e quen sabe de quen máis, mais rematou o chollo.
Ao caldeiro, se vas, probes os que che teñan que aturar.

Anónimo dixo...

Carallo como esta os o Faro co do SANTI LADRON

37 - Comentario enviado el día 12-11-2009 a las 22:51:38

¿Porque miente hoy en una cadena de radio Santi Dominguez al decir que le persiguen sus hijitos en el colegio, cuando el menor tiene 20 años y esta llevando uno de los numerosos negocios de la noche de su padre.

Autor: MENTIRAS NUNCA MAIS
36 - Comentario enviado el día 12-11-2009 a las 22:36:31

Por cierto, quienes tienen que pagar, los que pintan o los del señor Olveira que repintan?

Autor: LOS PINTORES
35 - Comentario enviado el día 12-11-2009 a las 22:33:12

Galeguista, na carcere quenes teñen que estar son os corruptos non quenes os que denuncián, uo eres ti un deles? Galeguistas con traxe de armani, ir engañar a autra parte, farsantes

Autor: O SANTO LADRON DO BINGO
34 - Comentario enviado el día 12-11-2009 a las 22:05:32

Animo Santi, por fin estes sinvergonzas estarán onde merecen : no cárcere. A miña solidariedade.

Autor: Galeguista
33 - Comentario enviado el día 12-11-2009 a las 21:13:05

Eu conozco al menos tres SANTIS no BNG, a cal deles se supon que van as pintadas e pegatinas, xa que o tal Pillado declarou no xulgado, que e un Santi que lle debe cartos, enton non estariamos falando do mesmo Santi. E ademais dende o mesmo BNG, non todos lle temos simpatias a Santi Dominguez pola sua prepotencia. Saudos e boa noite.

Autor: X

Voltaire-Vigo dixo...

Pois od do ATLANTICO non se quedan atras co mesmo tema

Carambas como esta el tema del SANTI LADRON DEL BNG en la prensa... ATLANTICO

Comentario de: Xerardo Jueves 12/11/2009 a las 22:57
Porque minte Santi Dominguez os nunha emisora de radio dicindo que lle persiguen os seos nenos, cando o menor ten mais de 20 anos e esta levando un negocio da noite do seu pai. Santi, non te fagas a victima que xa estas moi visto. Ten dignidade e non fagas mais dano o BNG,

Comentario de: O SANTO LADRON DO BINGO Reportar abuso Jueves 12/11/2009 a las 22:40
Por cierto, quienes tienen que pagar, los que pintan SANTI LADRON DO BNG, o los del señor Dominguez Olveira que repintan encima y ponen O SANTO LADRON DO BINGO, añadiendo letras para destorsionar la primera, tal y como lo refleja la foto de Atlantico.

8 Comentario de: Xerardo Reportar abuso Jueves 12/11/2009 a las 22:11
Eu conozco al menos tres SANTIS no BNG, a cal deles se supon que van as pintadas e pegatinas, xa que o tal Pillado declarou no xulgado, que e un Santi que lle debe cartos, enton non estariamos falando do mesmo Santi. E ademais dende o mesmo BNG, non todos lle temos simpatias a Santi Dominguez pola sua prepotencia. Saudos e boa noite.

Comentario de: DONDE ESTA EL BNG? Jueves 12/11/2009 a las 20:44
No se va porque quiere hacerse un chalet más grande que el de Castrillo en la Baiña (Baiona) Junto a los millonarios y luego van de loitadores de esquerdas. Slo hay que leer VIGOBLOG para ver los choriceos de este personaje. A ver si la juez le investiga a el y sus testaferros de la gran manzana

Comentario de: Peter Jueves 12/11/2009 a las 18:27Algo harias para que hicieran esas pintadas.O no?
Menudo aguante tienes macho, vete ya.

Comentario de: radikal Jueves 12/11/2009 a las 18:24
Santi vaite xa.

Comentario de: PISCINAS=CORRUPCION Jueves 12/11/2009 a las 16:29
A xuez se preocupa moito polo peixe meudo e deixa escapar os grandes pelotazos, seica non se entara de quen e o tal SANTI-DO pois que se preocupe un pouco de ver o pelotazo que esta a preparar o seu asesor personal no contrato das novas piscinas a ver si non e pra metelos na carcere.

Comentario de: SANTI VAITE PRA CASA Reportar abuso Jueves 12/11/2009 a las 16:18
Soio fai falta entrar en VIGOBLOG, para enterarse das corruptelas de este persoaxe, toda su historía de pelotazos, a que espera o BNG pra poñelo na rua? E a suez pescado peixe meudo e deixando escapares es grandes.
Así vay a dedo-cracia

Comentario de: RUSIÑOL Reportar abuso Jueves 12/11/2009 a las 15:19Yo no vi ninguna pintada que pusiera SANTIAGO DOMINGUEZ OLVEIRA como así se llama el portavoz del BNG, con los terminos referidos de LADRON, CORRUPTO Y CHORIZO, ¿pORQUE MOTIVO CON EL SOLO santi, este señor se da por aludido?
¿No será que piensa el LADRON que todos son de su condición?

Comentario de: Carma Reportar abuso Jueves 12/11/2009 a las 14:49http://vigoblog.blogspot.com/2009/11/el-pelotazo-ii-way.html