CONSELLERÍA DE ECONOMÍA
Seguimos tirando do fío dos medios de comunicación, e nos topamos con que no DOG de 2 de marzo se publica a listaxe de convenios da Consellaría de Economía e Industria convenientemente capada: non aparece o importe dos convenios (de ningún convenio) incumprindo flagrantemente o artigo 11 da Lei 4/2006, de transparencia e boas práticas da Administración galega, que di que "Cando os devanditos convenios impliquen obrigas económicas para a Facenda autonómica, sinalaranse con claridade o importe destas, o obxecto do convenio e a persoa ou entidade destinataria da prestación".
Por suposto, isto non é casual, porque se buscamos pacientemente na listaxe, veremos que aparece noticiada a celebración, 0 4 de decembro de 2009, de "Convenios de colaboración entre a Consellería de Economía e Industria e diversos medios de comunicación"...
Por suposto, isto non é casual, porque se buscamos pacientemente na listaxe, veremos que aparece noticiada a celebración, 0 4 de decembro de 2009, de "Convenios de colaboración entre a Consellería de Economía e Industria e diversos medios de comunicación"...
CONSELLERÍA DO MAR
O pasado venres día 5 de marzo publicáronse no DOG - e non era sen tempo - os convenios de colaboración asinados pola Consellaría do Mar no terceiro cuadrimestre do ano (meses de setembro, outubro, novembro e decembro) , entre outras cousas, o seguinte:
- Celebrouse un convenio de colaboración directo coa empresa Global Show Services S.L - a que organizaba a feira internacional de acuicultura en Vilagarcía -, por importe de 156.000 €, conveniente fraccionados en dúas anualidades para que non fose ao Consello da Xunta. Non se sabe cal é o seu obxecto. Un alarde de transparencia.
-O catro de novembro asináronse os seguintes convenios publicitarios cos medios de comunicación para a realización de "campañas informativas":
1. Editorial La Capital, S.A: 67.000 €. ...2. Lérez Ediciones S.L.: 40.000 €...3. La Opinión A Coruña , S.L: 40.000 €...4. Rias Baixas Comunicación S.L: 40.000 €...5. Editorial Compostela S.A: 67.000 €. ..6. Faro de Vigo, S.A: 134.000 €...7. La Voz de Galicia: 149.000 €...8. El Progreso de Lugo S.L: 67.000 €...9. Radiotelevisión de Galicia, S.A: 46.000 €...10. Televisión de Galicia: 149.000 €.
O pasado venres día 5 de marzo publicáronse no DOG - e non era sen tempo - os convenios de colaboración asinados pola Consellaría do Mar no terceiro cuadrimestre do ano (meses de setembro, outubro, novembro e decembro) , entre outras cousas, o seguinte:
- Celebrouse un convenio de colaboración directo coa empresa Global Show Services S.L - a que organizaba a feira internacional de acuicultura en Vilagarcía -, por importe de 156.000 €, conveniente fraccionados en dúas anualidades para que non fose ao Consello da Xunta. Non se sabe cal é o seu obxecto. Un alarde de transparencia.
-O catro de novembro asináronse os seguintes convenios publicitarios cos medios de comunicación para a realización de "campañas informativas":
1. Editorial La Capital, S.A: 67.000 €. ...2. Lérez Ediciones S.L.: 40.000 €...3. La Opinión A Coruña , S.L: 40.000 €...4. Rias Baixas Comunicación S.L: 40.000 €...5. Editorial Compostela S.A: 67.000 €. ..6. Faro de Vigo, S.A: 134.000 €...7. La Voz de Galicia: 149.000 €...8. El Progreso de Lugo S.L: 67.000 €...9. Radiotelevisión de Galicia, S.A: 46.000 €...10. Televisión de Galicia: 149.000 €.
Feijoomente
2 comentarios:
Una vergüenza las cantidades que se mueven subvencionando a las empresas editoras de medios. Como empresario ya soy conocedor que si solicito una subvención un medio de comunicación siempre tendrá preferencia sobre mi empresa (en todos los gobiernos y en todos los estamentos), pero lo del señor Feijoo con el señor Rey es una aberración aún mayor.
Puedo decir que recientemente me quedé fuera de una subvención de 4.000 para una inversión de 35.000 que generaría 2 puestos de trabajo fijos. Al ver los adjudicatarios finales de la subvención, había hasta seis medios de comunicación con cifras entre 20.000 y 100.000 euros, bueno, La Voz de Galicia recibía 250.000. Lo increíble es que el motivo de la inversión de alguno de dichos medios era, según indicaban ellos mismos, la sustitución del proceso x realizado por proceso humano por un programa informático que realice esa labor, con el correlativo ahorro de tiempo y costes; es decir, reducían empleo… Y se subvenciona la reducción de empleo!!!!!!!
Terrible que todos sabemos lo quie pasa y "no pasa na", solo que cada vez nos desanimamos más con la corrupción mediática y favorecedora de unos cuantos. Todos chupan, pero algunos de escandalo y llevan años en ello con nuestro dinero.
Ahora los bancos reciben dinero para abrír el crédito al 1% y lo emplean en bonos del estado al 4%. Negocio redondo como decía el otro día Felipe González. Y enseguida algún periodista y medios salían del tiesto preguntando por lo que hizo en algunos de sus casos, pero el asunto era escapar de lo presente y seguír igual.
Amigos, solo con un cambio en profundidad de la ley electoral, del funcionamiento democratico y de aplicar la Ley, las leyes que las tenemos, se puede abrír el campo al optimismo.
Saludos.
Ataturk
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