mércores, 31 de marzo de 2010

ASISTENTA CON COFIA NUN PALACIO DO SÉCULO XVI

O fiscal cre que Matas obtivo unha rebaixa de 1,5 millóns a cambio de contratos

A asistenta da familia Matas, tocada con cofia, cruzaba case cada día a Rambla de Palma cun ramo de flores para ambientar o piso que o presidente balear reformou e habitou provisionalmente en 2006. Por entón, aínda non estaba lista a reforma da súa mansión monumental, a polémica casa palacio do século XVI da rúa San Feliu, en pleno centro histórico da cidade. Mátalos preparaban a súa entrada no barrio das vellas familias poderosas da capital balear.
Pero o matrimonio Matas non tivo apenas tempo de residir na suntuaria vivenda. Tras perder o PP o Goberno balear en 2007, marchouse a EE UU. Agora vive en Nova York, e antes fíxoo en Wáshington. Os seus fillos, con todo, habitan un piso en Madrid valorado en 1,2 millóns de euros. No verán, todos gozaron dun apartamento en Sa Colònia (Mallorca), cuxo custo estimado é de 200.000 euros. Tal tren de vida era posible porque, oficialmente, a familia triplicou os seus bens en cinco anos: de 152.805 euros en 2003 pasou a 495.715 en 2007. O matrimonio chegou a manexar catro millóns de euros dos que 400.000 foron en efectivo, segundo recoñece o ex presidente balear. Matas asegura que as casas de Madrid e Nova York son alugadas, e que a súa residencia estival en Sa Colònia está a nome da súa nai. Só admite como propio o palacete de Palma, declarado nun millón de euros. Segundo a fiscalía, en realidade é propietario das vivendas de Palma, Sa Colònia e Madrid. Só que nestas dúas últimas, Matas colocou a titulares de conveniencia: na primeira, a un amigo que lle serviu de home de palla; na segunda, á súa nai.
Coa compra do luxoso palacete en 2004 comeza o declive da imaxe do ex presidente e ex ministro. O palacete se escritura en 2006 en 950.000 euros, dos que 350.000 proveñen da venda dun chalé encostado en Calvià, e o resto (600.000) dun préstamo hipotecario.
Con todo, sempre segundo a fiscalía, Matas gozou nesa operación dunha rebaixa de 1,5 millóns de euros que os investigadores consideran suborno. O arquitecto vendedor e o despacho de avogados que executou a compra lograron -supostamente a cambio- contratos do Goberno balear. Facenda tamén denunciou "indicios razoables" de delito fiscal ao valorar a mansión en 2,47 millóns. A reforma do inmoble, de 725 metros cadrados con xardín e zonas comúns, custou máis dun millón. Era diñeiro negro, segundo un perito xudicial. E entregouse sen facturas, en sobres, segundo as empresas que traballaron na obra. "Matas utilizou para estes gastos diñeiro cuxa procedencia é ilegal", conclúe Anticorrupción.
Só na escobilla do retrete, Matas gastou 375 euros. Na casa existen deseños Starck, Capellini ou Cassina. Colga un gravado de Miró e esculturas e teas de artistas dos que o seu Goberno adquiriu obras para coleccións públicas. Na reforma e a decoración, moitos pagos foron opacos: 55.000 euros para o aparellador; 50.000 para o electricista e o técnico do aire acondicionado; 55.000 para o carpinteiro. En oito televisores gastouse 40.000 euros, e 20.000 no pintor. Á cociña destináronse 35.000 euros, e en menaxe doméstico gastáronse 100.000 máis. O control de luces vale 7.000, e 4.000 os sete teléfonos que ten a casa.

5 comentarios:

DEMOCRACIA dixo...

Comienzo a estar saturado de despotricar contra la incompetencia e inutilidad del calzonazos de Mariano Rajoy. Se me han acabado los calificativos peyorativos contra este individuo. Dejo, pues, a los gobernantes de países mas serios que le califiquen como crean conveniente o, como están haciendo muy sabiamente ahora, ignorarle plenamente. Aquí, por desgracia, no podemos ignorarle, ni pasar de él. Solo espero que los 10 millones de cretinos que le votaron, vean la luz y se enteren, de una puta vez, del peligro que conlleva el echar una papeleta a la urna, y que no todo lo que diga su ayatolá es ley y va a misa. En fín, esta es semana de pasión para los creyentes, y Marianico no deja de ser una pasión viviente para todos, creamos o no. Lástima no lo crucifiquen sin posibilidad de resurrección al tercer día.

Anónimo dixo...

Pues nada ,como me temo que los dineros estarán a buen recaudo en algún Paraiso Fiscal, se me ocurre que para cubrir el tremendo agujero presupuestario creado por el expolio se podria aumentar la edad de jubilacion hasta los 70 años.La EDAD DE JUBILACION DE LOS CURRANTES DE A PIE, POR SUPUESTO.


En cuanto a la cadena perpetua con la cual anda coqueteando el PP, me pregunto si podrian estudiar su aplicacion a estos casos o hay alguna razon "legal" que podria impedirlo.

Anónimo dixo...

Yo creo que las declaraciones del Sr. Rajoy, eran de ese tipo de mensajes, que todavía no se podía creer que llegaría esta situación procesal. . . . . porque él provablemente conocía desde tiempo estos asuntos del Sr. Matas y su partido en Baleares y. . . . . . porque no en Madrid??. . . . ¡¡Al tiempo!!, Sr. Matas tambien le deseamos lo mejor!!!!!, pero con la justicia del Estado de Derecho!!!!!

Anónimo dixo...

El Partido Popular, hijo legítimo del asesino dictador del Ferrol, es una asociación delictiva con ánimo de lucro. Fabra, Camps, Matas, Zaplana, Aznar. . . . ejemplos del delincuente que las Nuevas Generaciones promovieron en los años 80. Exijo la disolución y puesta a disposición judicial de todos ellos, la incautación de sus bienes y la investigación de su enriquecimiento tan rápido como sospechoso. Y también de Rajoy como necesario cómplice encubridor.

Anónimo dixo...

"NO TIENE DESPERDICIO"

Me parece un insulto como el PP está tratando el tema de la corrupción como si el problema fuese ajeno a dicho partido político. Ya es hora que los ciudadanos empiecen a exigir a los políticos medidas más contundentes al simple "que le vaya bien y si puede que se defienda". . . "ya he dicho todo al respecto". . . Es verdaderamente vergonzoso que el partido popular adopte esta hipócrita postura que da a entender cómo considera el PP a todos los españoles, es decir, como "borregos útiles" para sus intereses.
El auto del juez no tiene desperdicio parece una novela y Rajoy a lo suyo vamos que ni está ni se le espera, no era el PP un partido donde la corrupción es incompatible con los altos cargos pues aquí tenemos el ejemplo de decenas de altos cargos del PP imputados por corrupción con todo tipo de delitos de guante blanco, tendremos que construir una macrocarcel en la isla de perejil para meter a tanto chorizo de todo tipo.