sábado, 13 de novembro de 2010

OS TRIBUNAIS DÉIXANO CLARO: LA JUNTA TERÁ QUE DERRUBAR O ALGARROBICO

As sentenzas sucédense. E todas van na mesma dirección. O Algarrobico é ilegal. Máis: hai que derrubar o hotel. A última decisión xudicial supón "un antes e un despois, un paso moi importante, case definitivo", segundo confirma ao Confidencial Jaime del Val, presidente do grupo ecoloxista Salvemos Mojácar e o Levante Almeriense.
"A Junta de Andalucía está intentando aprobar un decreto para converter O Algarrobico en urbanizable. Hai que impedir esa barbaridade", denuncia Del Val. A novidade deste auto do TSJA, argumentan os críticos a un edificio de 22 plantas, que contempla 411 habitacións e empezouse a construír en maio de 2003 e está paralizado desde febreiro de 2006, é que non é recurrible.
Convén recordar que o TSJA ditou o pasado 5 de maio unha providencia pola que prohibía ao alcalde de Carboneras "realizar calquera actuación urbanística" no sector do Algarrobico, "co apercibimiento de incorrer en delito de desobediencia". O Concello aprobou en agosto de 2009 as normas urbanísticas que rotulaban a zona como urbanizable.
O auto do TSJA confirma que o sector ST-1 sobre o que se levanta o hotel de Azata do Sol na paraxe do Algarrobico, en Carboneras (Almería), goza da cualificación ambiental de "espazo natural protexido" e, xa que logo, "non urbanizable" de acordo ao Plan de Ordenación de Recursos Naturais (PORN) do parque natural de Cabo de Gata-Níjar de 1994 fronte á cualificación de zona D2, "non incompatible co uso urbanístico".
O pasado 26 de agosto (Un disparate chamado Algarrobico), non hai unanimidade de criterio nos veciños da zona. "Sería peor o remedio [derrubar o hotel] que a enfermidade. O cemento está enganchado á montaña. E isto non se pode demoler con dinamita e xa está. Non", resalta Antonio. "Aquí construíron o hotel máis de catro anos e non vin a ninguén de Greenpeace. E non digamos nada de [a ex ministra Cristina] Narbona. Foi a que puxo a primeira pedra co alcalde".
Greenpeace culpa directamente á la Junta de Andalucía e acúsaa de efectuar en 1997 unha "manobra de cambio de planos. Nese momento a paraxe, que segue sendo reserva da Biosfera pola UNESCO xa aparece como urbanizable e non conta con "validez xurídica". O auto tamén ratifica que os planos que defende la Junta de Andalucía para o sector ST-1 "carecen" da citada validez xa que "non foron publicados en BOJA, nin foron sometidos a exposición pública nin os aprobou o Consello de Goberno".
A propiedade dos terreos do hotel é da promotora Azata do Sol, que prometeu 300 postos de traballo. Os ecoloxistas cren que esta empresa é quen debe pagar a factura da demolición do mastodonte almeriense. "A promotora debería responsabilizarse do gasto e tamén a la Junta, está claro, que permitiu construír O Algarrobico a propósito de que era ilegal".

1 comentario:

VOLTAIRE-VIGO dixo...

SAMIL-VIGO: EL ALCALDE SE MARCA OTRO FAROL I

Estoy verdaderamente asustada por la poca memoria que tenéis y lo poco que le conocéis…

No quiero decir que no estéis alerta y trabajéis en las medidas que lleven consigo que paguen bien pagado los RESPONSABLES POLÍTICOS DE LA ILEGALIDAD, empezando por la VILLARINO (PSOE) “inventora” de la idea de dar licencia como hoteles y luego venderlos como apartamentos.

Así como todos los concejales de esa época que votaron a favor teniendo conocimiento de la causa ¿Verdad Sr. Calviño?

Pero lo de la amenaza de ABEL CABALLERO, hacerme caso es UN FAROL, ¿Acaso no sabéis de su método de toda la vida, de tomarnos a los ciudadanos por analfabetos e idiotas, cual reyezuelo del siglo XV?

El, como BUEN MENTIROSO, se cree sus propias mentiras y esta convencido de que con tanta Belén Esteban y TELEBASURA, aquí todo el mundo se olvida de sus palabras y promesas.

8 de Abril de 2009 gran titular (fv) “Caballero asume la demolición total o parcial de O PIRICOTO y pregunta a los arquitectos cómo ejecutarla”

9 de Abril de 2009 (Voz) “El Concello vigués tendrá lista en pocas semanas la propuesta de derribo del edificio de O PIRICOTO”

Paso el día y paso la romería…

Eso sí, a los tres meses de llegar a la alcaldía de la mano del impresentable de BNG, derribo la pequeña casa de MANUEL DASILVA en Teis, una familia de trabajadores a los que no tenia que indemnizar el Ayuntamiento.

Es decir, este MENTIROSO y FALSO socialista, es débil con los poderosos y prepotente-fanfarrón con los más humildes.

Su estrategia en el caso de Samil, es la siguiente: Ahora estamos en las puertas de la CAMPAÑA ELECTORAL y con su FANTASMADA DE DERRIBO, pretende recoger votos de los ciudadanos que aplauden los derribos. Pero el plazo dado por la “injusticia” ya se acabo ayer…