luns, 7 de novembro de 2011

OS CURRANTES PAGAN POR TRABALLAR

A patronal propón rebaixar o despedimento, suprimir presenza sindical, pagar menos impostos e estudan se volver ao dereito de pernada. 
Négome a responder con frases de trazo groso aos seus insultos á nosa intelixencia e por iso quero "botar man" das cifras: o salario mínimo no Reino Unido é de 1005 euros mes e o de Luxemburgo de 1.750 euros. Séguelle Irlanda, con 1.653 euros e logo un "pelotón" (Bélxica, Holanda e Francia) que superan os 1.350 ao mes como pago ao salario mínimo... Despois, na cola, con faroliño vermello, España que non alcanza os 630 euros no seu salario mínimo interprofesional...
En Galicia as cifras son aínda peores en canto a soldos, beneficios, xubilacións, etc...
Pero é que ademais na inmensa maioría dos  países da nosa contorna  os impostos son menores e a fraude é algo insólito, penado pola lei e repudiado pola sociedade...
España está á cola en servizos sociais (gardarías, centros xeriátricos, etc.) e aínda que os últimos anos a distancia acurtouse de forma considerable, a cantidade dedicada a eses servizos é escandalosamente inferior á media da Unión Europea...
O presidente da patronal madrileña (seareiro do PP e beneficiado de ducias de obras no reino de Esperanza) segue a senda do "ex", enfrontado hoxe  aos tribunais pola  súa peculiar maneira de entender o negocio e o seu sucesor é outro coñecido "siareiro" da dereita... Lembren, ademais, que pola súa relevancia ¿? Beneficiáronse de xenerosas subvencións, de créditos "brandos" das caixas de aforro e unha serie de beneficios que por aí -fóra das nosas fronteiras-  asombran...
E se vostedes seguen as pistas a estas propostas da  patronal observarán grandes coincidencias co programa electoral que referenda o señor Rajoy as poucas veces que se explica...
Ademais de querer pagar menos, recibir mais axudas e que lles rebaixen os impostos, estes señores (e o modelo xa circula por varias economías) falan de "adelgazar" o estado e pór en almoneda os servizos públicos a favor da economía de mercado. Por exemplo entrando no "negocio" da sanidade, a medias coas administracións e, despois, instaurar o copago-repago.
Ah...e os currantes, a pagar por traballar.
Non están indignados...?

2 comentarios:

DEMOCRACIA dixo...

Estamos pues hablando de una pandilla de ladrones, porque si no pagan todos los impuestos que deben pagar (empresarios, grandes fortunas, ricos sin más) significa que están robando a la sociedad, que resulta que somos todos.
Si señor, "atado y bien atado", bien ha sabido la camarilla entender este mensaje nada subliminal.
Esta es la verdadera reforma que necesita nuestro país. Sin impuestos no hay estado de bienestar, hay pues que recaudar más y mejor. Y quien no pague, que se le aplique la ley como a cualquier delincuente, como a cualquier ladrón. A ver si tendremos que volver todos a Sherwood (Robin Hood, recuerdan?)
Todos nosotros, el pueblo llano, a los que en nómina se les descuenta (esté o no de acuerdo) el IRPF correspondiente y la Seguridad Social, somos los que estamos pagando por la pandilla de ladrones que nos estafan y nos manipulan. Encima quieren una reforma laboral donde el estado no tenga nada que decir y el trabajador menos.
Hay que exigir, entre todos, nuestro estado del bienestar, al que tenemos derecho pues se ha ganado con el sudor y las vidas (muchos han muerto por ello) de los que lucharon para que fuera posible.
Los impuestos no son un tema que interese, en general, a la sociedad española, todo el mundo (algunos no) piensa que pagar impuestos es de tontos y hay que esconder o "blanquear" todo lo que se pueda. El resto de países de la UE tienen muy claro que es la única manera de poder tener enseñanza de calidad y pública, sanidad pública, poder cobrar prestaciones cuando estamos sin trabajo y un largo etc. Repito, sin impuestos todo esto no es posible.
Debemos exigir que todos paguen lo que tienen que pagar y los que más tienen deben pagar más. Porque es de justicia, porque si ganan más es que han tenido la colaboración (o el trabajo) del resto y, por ello, deben revertir sus ganancias a quienes les han ayudado a crear más riqueza. Debemos ser muy exigentes en este sentido, debemos hacernos oir y protestar hasta que se nos oiga y los ladrones paguen sus fechorías. Y además, todos los impuestos que no hayan pagado en su momento. Nada de amnistías fiscales.
Contra el fraude Democracia y Estado de Derecho! No a los ladrones! ¡no a los corruptos!

VOLTAIRE-VIGO dixo...

La cosa se esta poniendo muy pero que muy complidada...

Para todos.

Ya no solo los blanquitos, tambien la familia real...

¡¡Al ladrón!!

Sr. Fiscal jefe, ¿Como va la investigación de la PINACOTECA?