martes, 16 de outubro de 2012

LEIS E MULLERES ESTÁN PARA VIOLALAS

Ademais do bochorno que produce escoitalo ou leelo, está a indignación por ter un Goberno que se nutre desa clase de tropa. O que foi parlamentario por Galicia e aparece nas fotos ben con Fraga ou con Beatriz Mato, e a quen pagamos os cidadáns e a quen destaca o PP nomeándoo presidente do Consello da Cidadanía no Exterior se vén a unir á parlamentaria do "fódete" ou ao ex que confesou estar na política para forrarse ou ao propio Fraga, a quen lle recordaban na tele outra frase altisonante e groseira a unha manifestante en Pontevedra que lle reprochaba o ridículo que xogou a Xunta no caso "Prestige".
Vaia tropa, compañeiros...
Como eu sei que hai moitos cargos e militantes do PP que teñen nai, fillas, esposas ou noivas... e que hai, tamén, cargos e militantes que son noivas, esposas, fillas ou nais creo que a conta de José Manuel Castelao Bragaña, non se salda coa dimisión. É necesaria a expulsión, a golpe de trompetas e timbais, para resarcir a honra, o bo nome do partido, os seus militantes e os seus votantes.
¡E falan de chiringuitos...! ¿Que coño é iso do Consello da Cidadanía no Exterior, cando aquí -no interior- se acernan as liberdades dos nacionais, arrinconase o regulamento de participación cidadá e póñense límites ao exercicio da democracia á que reducen ao acto de votar... e, ai, de pedir o voto? Imaxino que visto, oído ou lido o que di, o expresidente da cousa esa non pedirá nin auga.
Pero é que hai máis: a frase final de que as leis e as mulleres están para violalas, vén precedida doutra lindeza que copio literalmente: cando este individuo reclamaba "a acta de reunión da mesa de educación do consello no que participan emigrantes, ao faltar un voto para formalizar o documento, dixo: "Non pasa nada. ¿Hai nove votos? Poñede dez. As leis son como as mulleres, están para violalas".
¿Cantas leis violou este cargo do Goberno de Mariano e parlamentario polo PP galego? ¿Cantas normas se pasou pola torera, pasouse polo arco do triunfo, pois as leis están para violalas?
Que tropa. A esa xente nin auga.

2 comentarios:

Anónimo dixo...

Pensar que esta frase la dice una autoridad española, nada menos que el presidente de los españoles en el exterior. La pregunta que es obvia, es que queda para el resto. Pienso que esto es la punta del iceberg ya que todos estos poderosos están insuflados de tanto ego, y esto ayudado por toda una camada de chupa vergas. Lo otro que podría colegirse es como será su vida privada, ya que si tuvo tamaño lapsus lingue, es porque necesariamente su inconsciente lo reprocha le reprocha tanto control de impulso, y le hace florecer su verdadera naturaleza.

UN VIGUES dixo...

Y dice toda la verdad y ademas desde su punto de vista es natural de ideas conservadoras y a su edad ¿quien puede cambiarle? Lo de que la mujer con la pata quebra y en casa, es muy normal, lo raro es que no se ha refugiado en lo de una conversacion privada, que es lo que suelen hacer todos los impresentables que se les pilla a micro abierto o porque se creen en la superioridad de dar lecciones a los demas. La s Leyes estan para violarlas, claro esta, y ademas quien mas las viola es quien las legisla y las ejecutan, los que las sufrimos o la acatamos o nos aplastan. Lo que de las mujeres estan para violarlas, pues oiga me compadezco de su mujer y de todas las feminas consanguineas o extrañas que se hayan tenido que relacionar con usted. Yo soy casado no creyente y no someto ni sometere por la fuerza a nadia. ¿Falta de hombria? Pues estoy muy orgulloso de mi posicion y de que las mujeres no huyan de mi, y no soy precisamente un adonis, puede hasta que sea lo contrario. E s mas las mujers son lo mejor que le ha podido ocurrir a este mundo y a los hombres, si no existieran no sé que seria de este mundo.