domingo, 8 de febreiro de 2009

ESCANDALO DO BIPARTITO EN VIGO

Abel Caballero concedeu pluses a funcionarios con informes negativos. Dous técnicos alertaron por escrito contra «agravios comparativos e efectos desmotivadores»
Os impostos en Vigo incrementáronse un 4,2% cando o IPC real é do 1,5%, parece que a crise non afecta á cidade de Vigo, son as consecuencias de formar un goberno bipartito, mellor devandito, dous gobernos. De antemán todos sabiamos que o bipartito non funcionaría, pero o Sr. Touriño consentiu esta desfeita, temos como exemplo a Xunta de Galicia, dous gobernos, dobre gasto en asesores e imaxe, dobre malgasto, dobre amiguismo, dobre enchufismo, dobre paripé e chiringuitos, e sen esquecerse entre outros da aprobación do Plan Xeral, por certo, ilegal...
Pretenden volver gobernar Galicia?, PSOE e BNG perderan as eleccións en Vigo, tempo ao tempo, podese decir que é unha traxedia historica ¡un escandalo!
As gratificaciones económicas concedidas semanas atrás polo alcalde de Vigo co respaldo do goberno local PSOE/BNG provocaron un gran balbordo político no Concello. Neste caso sábese da existencia de informes escritos negativos do interventor e da xefa de persoal, o que provocaría que se paralizasen varios pagos, por falta de xustificación xurídica, nunha sesión da xunta de goberno local, aínda que nin moito menos todos.
Os funcionarios que recibiron unha gratificación maior son os coordinadores das áreas socialista e nacionalista, empregados aos que o goberno prima por este labor con 17.000 e 12.000 euros, respectivamente, así como o xefe de contabilidade, no seu caso con 13.000 euros, en todos os casos como plus anual que engadir ao seu soldo. Nestes tres exemplos os beneficiados obteñen un salario bruto anual similar ao do propio alcalde.
Aparte destes casos, varios funcionarios máis que traballan en Intervención reciben gratificaciones de contías moi inferiores, para que non se enfaden e a proposta do propio xefe de contabilidade e sen o visto e prace do propio interventor. A xefa de persoal destaca que os encargos extraordinarios polos que son gratificados teñen carácter verbal «sen existir acto administrativo algún que ampare os mesmos».
Todas estas gratificaciones acordáronse de xeito case secreto en sesións da xunta de goberno local dos últimos días do ano. Unha delas tivo lugar o 30 de decembro ás dúas da tarde, «seguramente porque pensaban que a oposición xa se foi». Ese día tramitáronse pluses para 25 funcionarios, case todos da área de alcaldía. Con todo, os problemas xurídicos do expediente fixeron que a metade dos 80.000 euros previstos quedasen sen adxudicar.
Outra quenda de expedientes aprobáronse nunha xunta celebrada oito días antes, nese caso oito gratificaciones por un total de 56.000 euros. Unha das curiosidades deste asunto é que o informe da xefa de persoal desaparecera do expediente, sóubose da súa existencia por outro do interventor no que o mencionaba.

2 comentarios:

Anónimo dixo...

Como viene siendo habitual en el PSOE y últimamente con el BNG, afloran los chiringuitos, las corruptelas, el amigüismo y ante todo siguen siendo caciques,y lo triste es que criticaban al Sr. Fraga que es un sr. de derechas.
El Sr. Caballero hombre de la triste figura, se cree que sigue siendo ministro, con esa chulería que le carácteriza como el único sabedor de la tierra.
El PSOE pierde los pappeles en Vigo, tenemos que remontar hace poco tiempo, Abel Caballero Presidente de la Autoridad, Portuaria,enchufa por la puerta de atrás a gente de su partido, quiere realizar obras faraónicas r en el puerto, envía a la policia para que carque contra los ciudadanos en la aproblación del Plan Xeral, gratificaciones a funcionarios etc. etc. UN AUTÉNTICO DEMAGOGO.
Y del BNG, corruptos hasta la médula, ver las últiimas noticias publicadas en prensa, el Sr. Dominguez va con cara de bueno,pero, cuidado que muerde.
PSOE y BNG no tiene futuro, tanto en la Xunta de Galicia como en el Concello, siguen en la misma tónica que cuando gobernaba Fraga, el todo vale,
¡DIOS NOS COJA CONFESADOS!

Anónimo dixo...

Dice el presidente de los gallegos y gallegas que durante esta legislatura hubo más transparencia que en años anteriores. Bueno, transparencia ni la hubo antes ni por supuesto la hubo en estos 3 años y 11 meses. Como va a haber transparencia cuando desde el primer momento copian (encima por duplicado) todo lo malo de anteriores etapas, manipulan desde la telegaita descaradamente desde el primer día y la usan para sus proclamas superando con creces situaciones anteriores. Manipulan a nuestros mayores tanto o más que antes, pero ahora aparte se incluye el ninguneo y la mentira, llámese ley de dependencia., porque desde el primer día vicepresidencia se dedicó a engañar a la gente en todo lo relacionado a nuestros mayores y ¿quién se benefició?. Nuestros mayores no, siguen tan jodidos como antes o incluso más. Los que se están beneficiando son los acólitos a ese ¿señor?, que aprendió lo suficiente de los anteriores, tanto autonómicos como nacionales, y ahora aparte de manipular a los mayores (lo más normal es que aprendiera vestido de blanco), crea puestos de trabajo para sus amigos, como lo hicieron anteriormente los otros dos partidos. Como el presidente mira para otro lado, hemos de imaginarnos que todo se produce con su consentimiento, y a cambio de sus silencios, despilfarran los dineros de los gallegos y con la inestimable ayuda de nuestra querida y tan vista telegaita, televisión que desde hace 4 años no deja de darnos la vara con tanta historia de galicia y folklore a borbotones, como si no nos llegara con el Gayoso. De información alguna: inauguraciones y fiestas de jubilados, y fútbol, mucho fútbol (si existiese el futbol en vida de Marx, no sería la religión solamente el opio del pueblo, ¿me siguen?). De los despilfarros de sillas, salones, coches, ciudad de la cultura de Santiago, adjudicaciones de obras a empresas "amigas", enchufes descarados de unos y otros, de todo eso ni una sola información. Y como el que calla otorga, el presidente se limita a sonreir. Y como no hay oposición, ¡hala! Todos y todas a despilfarrar.

En resumen, hay mucha transparencia en los cerebros de los dos socios de gobierno: se les ven las ideas tan nítidas para ciertos asuntos, que de la transparencia que despiden da la impresión que no tienen seso (con "s" no "x", hay que matizar para sus acólitos abrazafarolas, ¡qué pena!)