domingo, 9 de agosto de 2009

NIN UN CAMIÑO POR ASFALTAR, NIN UN LUGAR SEN ROTONDA

O despregamento de maquinaria da Deputación de Pontevedra no Concello de Mos fíxose notar a termo seguido da moción de censura e foi particularmente intenso ata as eleccións europeas. "Xa non lles queda nada que asfaltar", sinalan fontes socialistas, "nin sequera entradas ás casas, que llo ían ofrecendo aos veciños".
A exhaustiva limpeza de cunetas e a multiplicación de rotondas por todo o municipio son outros efectos do respaldo explícito da Deputación que preside Rafael Louzán ao goberno de tránsfugas. Non hai polo momento maior constancia do gasto, aínda que iso non preocupa a ninguén. A alcaldesa, Nidia Arévalo, ata instou a un grupo de gaitas que leva ás vodas civís que oficia a que pasen a factura á Deputación. Tamén encargou a dirección das obras de rede de sumidoiros da parroquia de Arrufana a Baltasar Pujales, xefe de Vías e Obras da Deputación que certificou en falso, co conforme do agora conselleiro Agustín Hernández, o acabado da famosa variante de Lira. Agora en Mos, Pujales terá que informar, como enxeñeiro da Deputación, a obra de rede de sumidoiros que dirixe para que poida cruzar unha estrada.
Gerardo Alonso Porto, o tránsfuga socialista que permitiu o cambio de goberno, asegura que agora traballa "moi tranquilo". Era e é tenente de alcalde e realiza a mesma política de emprego que antes, "co apoio total do PP, como prometeron". En setembro presentará o seu proxecto de Consorcio de Emprego, que o PSOE desdeñaba, segundo recorda, aínda que o incluíu no seu programa electoral. Alonso relativiza o concepto de "tránsfuga", pero acusa ao BNG local de ser "o maior tránsfuga" durante os 14 meses que negou o pacto de goberno ao PSOE.
No caso de Mos, a moción de censura foi promovida por Rafael Louzán, presidente provincial do PP, e o seu equipo, o que desactiva toda disonancia do partido co grupo local, cuxos concelleiros tampouco foron expulsados do PP, senón que pediron unha "baixa cautelar" meses logo de ocupar o goberno en previsión do ditame da Comisión de Seguimento do pacto. Esta comisión tivo que desviar o seu caso ao Comité de Expertos e non ditaminalo na súa reunión de decembro, como estaba previsto, porque o propio PP negaba a existencia de transfuguismo en Mos.
Os edís agárranse ás súas actas, que certifican a súa elección polo PP, o que prevalece durante todo o mandato. Ademais, o titular do acta é o concelleiro, non o partido polo que sexa elixido. A dirección provincial agora lávase as mans. Aduce que non pode intervir nun "asunto interno" do Concello de Mos (a autonomía dos concelleiros para denominarse como queiran) e que tampouco pode expulsar do partido aos tránsfugas porque xa non pertencen ao mesmo.

5 comentarios:

Voltaire-Vigo dixo...

Voltaire-Vigo dijo...
EL CRISTO Y LOS FARISEOS DE “ESQUERDAS”

Voltaire-Vigo
Para VIGO-BLOG

Una cosa si parece estar clara en todo el rito alrededor del cristo (No me refiero al cristo de las OBRAS ni al del TRAFÍCO) Sino, a la imagen de madera, sí, sí coño, que es de madera… Aun que muchos le traten como si fuera humano y de carne y hueso y como tal, creo que es un principio de ignorancia pedirme a una “TALLA DE PALO” que te resuelva los problemas.

A lo que íbamos… Creo que los más COHERENTES Y SINCEROS en toda esta fiesta o circo, son los del PP Ellos de toda la vida y no lo niegan, son devotos católicos, apostólicos y romanos y como tal, acuden a sus actos religiosos organizados por los de “su clase” y por el “PARTIDO MAYORITARIO” de este mundo, la santa madre iglesia, que lleva más de 2000 años con el “negocio” que siempre se nutre entre las capas populares más humildes y también porque no, de las más ignorantes.

Nunca vi a ningún dirigente representativo de la derecha, acudir a una manifestación del 1º de MAYO, y es natural que no acudan a pesar de ser una celebración de tipo INTERNACIONAL, porque no creen en ello.

Y aquí viene la HIPOCRESIA, EL CINISMO Y LA FALSEDAD, de los que cuando les conviene y sobre todo para pedir el voto, se declaran “SOSIA-LISTAS/OS” de ESQUERDAS y hasta ROJOS ou “NASIONA-LISTOS/AS” maoístas, pero luego acuden con su BASTON DE MANDO Y MEDALLA DE CIUDAD colgada al cuello cual marques de “trapo” encabezando la marcha organizada por sus adversarios o “enemigos” según la interpretación cuando les interesa.

¡¡Que huevones…!! Que hijos de siete padres… Y dicen que acuden a venerar a la “talla de pau” en representación del pueblo….

¡¡No, no, de eso nada de nada!! Acuden los castrillos, los abeles, las abelaidas, las villarinos y demás ¡¡EX COMUNISTAS!! Porque una vez que tocan “moqueta” COCHE OFICIAL y SUELDAZO DE CARALLO, se olvidan de lo que prometieron al pedir el voto y vuelven a los orígenes, a lo que siempre fueron, DE DERECHAS aunque se autoproclamen de IZQUIERDAS, los muy CARA-DURAS para AMARRAR LA POLTRONA, por eso pierden votos constantemente al sentirse engañados sus votantes.

¿Se pensó CASTRILLO, que haciendo de CINICO FILIBUSTERO en el papel de “penitente” ante el CRISTO, le iban a dar los votos los asistentes a la procesión votantes del PP? ¡¡NO!! Todo lo contrarío, perdió votos de su electorado que se ve manipulado y engañado. ¡¡ES LA COHERENCIA BOLUDO!! Es la coherencia…

La Autoridad municipal, en este caso el Alcalde, debe permitir y facilitar el acceso al culto a los creyentes y seguidores de esa “manifestación religiosa” lo que no debe es fomentar con su presencia algo en lo que cuando le interesa, da a entender que no cree y van de rojos por la vida…

Por eso y otras mucha incoherencias políticas, el PP solito saca mayorías absolutas y los “LOITADORES DE ESQUEDAS” van de capa caída y necesitan trapichear con la tarta del peder para seguir chupando de la HUBRE PÚBLICA.

¡¡PORCA MISERIA!!

Señor, señor… En que manos estamos.


Facede o favor de VOTAR EN BLANCO ou VOTO NULO (tacha os parásitos)

8/8/09 06:33

CCCP dixo...

¡¡Cuidadiño, a modo, non todo-los “progresistas” (Termino este inventado por Eduardo, sí coño, el mismo, el que cobraba del pabellón pero nunca fue a currar, para eso era el hermanisimo) Pois decir, que non todo-los “progresistas” dedicaron o tempo a facer penitencia ante o cristo, alguns emulando o compañeiro Soto, nos seus tempos viaxeiros a conta do povo, aproveitaron para facer un hermanamanto (Outro) Ca cidade francesa de Lorient, coma fixo o tenente e para disimular e que non o culpen a el soio, levou con el o “cortito” do BNG no concello, sí, ese, o que nunca falou e ata eu mesmo desoñozco o seu Nome.

O tenente coma tamen presume de cristian, no foi a procesión pero seguindo as sagradas escrituras, que di amarse los unos a los otros… Aproveitou neste tempo de crisis para amarse un pouco mais cos paisanos da cidade de Lorient, o que non sei e si as sagradas escrituras din que ten que ser a conta do povo.

O parecer o lema para o hermanamento deste ano, e: Para amarse, comer, beber y joder bien, hermanate con los de Lorient (O de joder, pareceme se se refiero o bolsillo, xa que montar todo o tingrado viaxar en avión clase preferente, papadas, regalos etc. etc. salenos por un ollo da cara ) Ainda que iso o tenente non creo que lle preocupe moito xa que paga o povo e decir os que van rezando la procesión e os que estan na praia mentras el viaxa e papa gratis.

¿Qué mais lle ten o tema dos cartos o tenente? Sin ir mais lonxe, como a el justanlle estas mariconadas como as universiadas e tal e cual, para que paresca que fai aljo, encarjou un video pra promocionarse, que din os expertos que non costa mais a lo de 15.000 euros Pero como paja o povo, el que para iso e un “loitador-nasiona-listo” pajon a frioleira de 180.000 eurasos ¡¡Mandache carallo!! Diria o Quintana se non estuvera enfermo de depresión tra la perda do sillon.

Pero bueno coma o tenente e un creiente moi cristian, con facer algo de penitencia e rezares uns padrenuestros na intimidade, xa o cristo todo llo perdoa, quenes seguro non llo van perdoar, son os que pagan os imposto e logo votan independentemente de que vaian ca vela ou esten tomando o sol na praia.

E todo isto consentido po-lo seu tío Abel, que de suguro acudiu a precesión facendo penitencia po-lo que ten que aguantar con un “sobriño” coma este.

Amen

Anónimo dixo...

Aun no entiendo a los trabajadores honrados que voten a esta chusma y corruptos mediocres.. Estan forrandose con su cargo y al mismo tiempo, promoviendo el despido barato. Y encima con la doctrina de mentir para desviar la atencion sobre los escandalos en los que se estan metiendo. Menuda basura de políticos mafiosos,

DEMOCRACIA dixo...

No me creo nada de esta gente de la judicatura. Las palabras se las lleva el viento y, al final, lo único que vale son los hechos. Y los hechos históricos apuntan a lo contrario de la representación teatral que están montando entre los dirigentes del PP y representantes de los jueces.
Yo me sigo preguntando por qué el TS dividió en 3 el caso Correa, por qué se permitió al PP, con decenas de imputados, formar parte de la acusación, por qué el cachondeo en el TSJV, etc, etc.
Una previsión: al final, éstos que ahora se alzan tan dignos contra las infamias del PP, serán los que les saquen las castañas del fuego una vez más, para vergüenza y escarnio de la gente honrada. Y todo ésto no es más que una mascarada para disimular y distraer nuestra atención.
¿Por qué están enfadados los del PP? por no por cortar el atajo de ladrones que tiene dentro tampoco por el saqueo de españa aumentando los presupuestos,lo que mas sienten que les faltaron 4 años mas para poder acerse con ellos y ahora que los desncubren todo el estado está contra ellos...
yo pienso que los peperos coruuptos, la mayoria, tendria que dimitir, quizas lo estan pensando
Nos olvidamos muy pronto de las cosas, Nuñez Feijoo con su cara de bueno, fué un Consejero en el gobierno de Fraga, por cierto, un hombre corrupto como todos los consejeros que tuvo Fraga.
El propósito del PP, como el de su cúpula, es desacreditar el sistema democrático, sus instituciones, partidos, sindicatos y demás organizaciones en que se sustenta, y por supuesto al pueblo. Una vez que nos creamos que todo es una mierda, se presentan como salvadores, nos rescatan del caos... ¡y ya estamos de nuevo en 1936, que es de lo que se trata! A partir de ahí, a mandar (ellos, naturalmente) durante otros cuarenta años.

DOREMA dixo...

El pp se defiende como gato panzarriba, tiene en sus filas el mayor numero de corruptos de la historia de la democracia, más que el psoe en su mejor época. Piden comparecencias y explicaciones y ellos no dan ninguna, hablan de que la justicia y la policia estan en su contra y les persigue, pero no dicen nada de jueces amigos que velan por sus intereses. A ninguno les interesa que la justicia sea imparcial, no quieren dejarla trabajar en paz y que el tiempo ponga a cada uno en su sitio. Pero el mayor problema es que los españoles no lo tragamos todo, seguimos confiando y poniendo nuestro futuro en sus manos, manos mentirosas y corruptas a las que solo les interesa su propio beneficio.
¿O TENEMOS TODOS BENEFICIOS?