venres, 25 de setembro de 2009

CORINA PORRO INTENTA LEGALIZAR O PORTO DEPORTIVO DA LAGOA, CON ORDE DE DERRIBA

A Autoridade Portuaria de Vigo, que preside Corina Porro, pediu legalizar as instalacións do porto deportivo da Lagoa a pesar de que sobre elas pesa sentenza firme con orde de demolición, segundo informou José Mariño, concelleiro vigués de urbanismo, que anunciou á súa vez a vontade municipal de executar a demolición se a empresa titular da mariña non o fai "nun tempo razoable".
O Tribunal Superior de Xustiza de Galicia reiterou en abril pasado, en sentenza firme, a demolición de varias naves da Lagoa por haberse realizado sen licenza municipal. O 31 de xullo, a Autoridade Portuaria solicitou á Xerencia Municipal de Urbanismo unha "modificación puntual" do Plan Especial do porto para legalizalas, "cando iso é inviable e ilegal, e Corina Porro debería sabelo", dixo Mariño, "porque os informes negativos xa se emitiron en 2005, cando ela presidía a Xerencia de Urbanismo".
En síntese, segundo explicou Mariño, a modificación do Plan Especial do Porto precisa a aprobación previa do Plan de Utilización de Espazos Portuarios, que non se produciu. "Agora pídenos solucionar un problema político cun cidadán", engadiu en alusión ao presidente da Lagoa, Manuel de Sousa Faro, presidente de Pescanova.
Porro tachou de "exabrupto" as afirmacións de Mariño. Todos os conselleiros da Autoridade Portuaria, menos o alcalde, votaron a petición de modificar o Plan Especial para evitar, engadiu, a derriba de algo que xa funciona e crea postos de traballo.

2 comentarios:

Anónimo dixo...

Corina Porro dilapída caudales públicos que nos pertenecen a todos y cada uno de los ciudadanos y hace prácticas que más se parecen a una dictadura que a una supuesta democracia.

Pero, como suelen decir, tenemos lo que nos merecemos y tenemos que asumir nuestra parte de culpa. Si los votantes premian a los ladrones, corruptos y caciques con votos masivos, supongo que lo que pide el pueblo es que haya muchos más ladrones y el modelo que esperan de sus administradores se ajusta al perfil del chapuzas, ladrón, cacique y despilfarrador mafiosete de medio pelo.
CORINA VETE YAAAAAAAAAAAAA...

claudioataturk dixo...

Corina Porro utiliza al Consejo de la Autoridad Portuaria cuando le interesa, pero estos señores carecen de toda credibilidad y nadie sabe de ellos más que cuando uno de los "jefes" quiere utilizarlos. El debate del Puerto ahora es Corina-Abel y nadie habla de los "caladiños", o sea el Consejo. Por cierto todos están más o menos en lo mismo, Zona Franca, Provigo, Club financiero,Empresarios, etc.. ¿ Verdad García Costas, Albariño, etc..? Las fuerzas vivas que están más muertas que nada.
Pero además que Corina apoya la ilegalidad y la corrupción lo dejó claro en los argumentos de apoyo al Plan de Urbanismo poniendo ante todo las que denominan " legalizaciones"; de quienes, de los fuertes promotores y vulneradores de la legalidad sistematicamente.
Louzán, el ex-alcalde y ex-director del Celta, Jm.Figueroa, y el hermano de Corina agente inmobiliario hasta ahora, lo saben muy bien y en Nigrán está el ejemplo.
Es más facil llevarse bien con Pescanova y Fernández que con los ilegales de casitas en el rural a punto de derribo.
Lo que tenía que hacer Abel Caballero es dejarse de monsergas y tener criterio en todo, pero eso es cosa dificil en quien nos desgobierna.
Saludos y aguantar...de momento.
Ataturk.