xoves, 14 de xaneiro de 2010

O PXOM SON EU

A estación do AVE en Vigo incumprirá o Plan Xeral se non inclúe terminal de buses-Tamén prevé a súa conexión coa autoestrada, algo que Abel Caballero descartou fai só uns días

O texto urbanístico contempla como obxectivo clave a intermodalidade das futuras instalacións de Urzaiz polémica sobre o futuro do transporte

O proxecto da futura estación do AVE en Urzaiz podería chocar frontalmente coas previsións do Plan Xeral de Vigo se se deseña tal e como anunciou recentemente o alcalde vigués. Abel Caballero descartou que fose incluír a terminal de autobuses interurbanos e tampouco considerou unha conexión coa veciña autoestrada. Con todo, ambas as cuestións créronse vitais na última década por todos os alcaldes e figuran de xeito expresa no planeamento urbanístico. Paralelamente, o destino da actual terminal da avenida de Madrid é a súa desaparición para converter en residencial a parcela que ocupa.
Á hora de dar detalles a contagotas da estación do AVE deixou de lado calquera referencia á súa intermodalidade. Só a preguntas dos xornalistas descartou que fose incluír a terminal de autobuses e aparentou sorprenderse pola posibilidade de que puidese conectarse coa AP-9. Cando ao día seguinte a Xunta manifestouse partidaria da intermodalidade foi cando responsabilizou desta carencia á consellería que dirixe Agustín Hernández e pediulle que se fixese cargo do custo «se realmente teñen interese». Un día antes desde este departamento autonómico queixábanse que ninguén lles chamou para falar deste asunto desde que se constituíu o actual goberno da Xunta que preside Núñez Feijoo.
Convenio
Ademais do Plan Xeral, que rexe o crecemento da cidade, a ex alcaldesa Corina Porro subscribiu fai catro anos un acordo con Fomento e Xunta que igualmente contemplaba a intermodalidade. En medios municipais recordábase que na etapa de Lois Castrillo tamén se negociou un convenio en parecidos termos, aínda que finalmente non chegou a asinarse.
No relativo ao Plan Xeral non existe marxe de dúbida algún. De entrada, o ámbito no que se sitúa denomínase Estación Intermodal e recolle as actuacións precisas para completar a reforma do acceso principal á cidade e «compatibilizar todas as reformas para viabilizar a saída Sur do tráfico ferroviario e preveer a necesidade de relacionar ou transporte público coa estación ferroviaria e a nova estación de autobuses metropolitanos e interurbanos aquí prevista e conectada coa ferroviaria».
Para levalo a cabo o sistema previsto é o de expropiación, «fixado a raíz do interese público dá consecución dun sistema xeral como é a estación intermodal xa que constitúe un elemento fundamental non sistema de infraestruturas dá cidade e dá súa área funcional e que lexitima ou sistema de actuación».
Na ficha deste ámbito valórase a consecución da estación intermodal como «esencial para ou cumprimento de diversos obxectivos estratéxicos do Plan Xeral, caso do incremento do uso do transporte público e dá intermodalidade, así como a rexeneración urbana desta área dá avenida de Madrid» onde se atopa agora mesmo a terminal de autobuses. O resto dos obxectivos que cita o plan de urbanismo son secundarios á intermodalidade.
La Voz

1 comentario:

VOLTAIRE-VIGO dixo...

Sí, si, muy buena la iniciativa de los ex alcaldes señores Soto, Príncipe y Pérez, pero como mínimo faltan dos. Uno el señor CASTRILLO, si, si, el mismo que ya en su mandato paralizo con sus correligionarios loitadores (Cuatro y el tambor) La ampliación del PUERTO DE VIGO, ya sabemos que lo llevan en la sangre, si por estos fuera, tampoco tendríamos carreteras y autopistas en Galicia, ellos siguen sendo OS DAS LEIRAS e os carros dos bois.

¿Que es de este señor ahora? (Bueno, hasta hace muy poco tiempo, seguía chupando de la ubre autonómica y hasta quería que le indemnizaran cuando llegaron los nuevos, por los “buenos servicios” prestados a la comunidad ¡¡Manda cara… na Habana!!

¿Como es posible que elementos como este o el que dejo en su puesto en el Concello, puedan paralizar el MOTOR de la ciudad y como dice el señor Príncipe, JUGAR CON LAS COSAS DE COMER y que se vallan de rositas como si nada pasara? ¿No tiene acaso ninguna responsabilidad el o al menos la organización que representa, por DAÑAR GRAVEMENTE a Vigo?

Y el otro que es imperdonable que no se sume a este carro, es el actual ALCALDE DE VIGO, Don Abel Caballero… ¿Tendríamos que decir Santi-Do, quizás?
Como a decir verdad, desde hace tres años, no se sabe muy bien quien es quien en este Ayuntamiento cuyo nombre desapareció de la publicidad institucional, para pasar a llamarse “ALCALDÍA” o “TENENZA DE ALCALDÍA” en ese intento de comerse terreno el uno al otro a NAVAJAZO LIMPIO aun que luego el cinismo de uno y del otro, para mantener el chollo (Negocio) Digan en rueda de prensa que SE LEVAN MOI BEN.

Pero a lo que íbamos. ¿Dónde esta el Alcalde de la Ciudad en este ultraje a la misma? Porque que una sepa, el puerto es la ciudad y la ciudad es el puerto ¿O no? ¿Será acaso que es cierto eso de que el y su SOCIO-DEL-NEGOCIO brindaron con mucha alegría, la decisión de la fiscal y la juez de paralizar las obras del puerto?

¿Será verdad, de que no quiere por nada del mundo que el puerto levante cabeza, porque eso potenciaría a la señora Porro a la alcaldía y vería perder el sillón que no gano con los votos sino con las prebendas al fulano ese del BNG?

¿Será verdad eso que pulula por la ciudad, de la vinculación familiar de la decisión judicial con un alto cargo perteneciente a su partido?

¿Por qué se “moja” tanto el señor Caballero en el tema CAIXANOVA y no abre el pico con el PUERTO DE VIGO? ¿Será pues cierto de que “alguien” le prometió un buen puesto en el consejo de Administración de dicha caja y puede irse al garete con la temida fusión?

Ya seria grave e incluso un delito lo que dicen otro por ahí, de que el préstamo para su campaña electoral, esta sin liquidar y si hay fusión, tendría que pagarlo a toca teja…

Lo extraño, lo realmente grave y extraño, es que los señores Castrillo y Caballero, no se suman a tirar del carro de esta sabia decisión de los otros tres ex alcaldes de Vigo. Bueno, bueno… ¡¡No, no por favor!! O alcalde-bis, mellor que no se sume, para o tempo que lle queda, mellor deixalo ir.

Listas abiertas ya. Mientras tanto, VOTA EN BLANCO