venres, 24 de xuño de 2011

A TERCEIRA TRANSICIÓN

O futuro da actual España o prediseñó (sen permiso) algún político (agora chamado sabio) no Tratado da Unión de Maastricht, que consagraba a cohesión económico-social dos diversos países e rexións comunitarios. Entón debatíase sobre os Fondos de Cohesión e a Europa das dúas velocidades. Aquel político designou que España ía ser un país de servizos na vertebración europea. Consecuentemente, non apostou pola innovación e a investigación ou a produtividade.
O ladrillo foi  a única vocación real á que se nos condenou no noso país, que deu pé á gran especulación  de pelotazos e diñeiro fácil, é dicir, nada que supoña esforzo creativo nin músculo intelectual.
Sentímonos estafados por todos os políticos que representan esa segunda transición e por iso hoxe, novos e non tan novos, tomamos e reclamamos nas rúas a terceira transición xa. Esta casta política actual debe saber que os case cinco millóns de parados e o empobrecemento dos máis preparados, sobre todo no sector público, como mestres, cirurxiáns, avogados, catedráticos ou investigadores, son a expresión lamentable dunha pésima e abusiva xestión. Pero isto ímolo a cambiar.

2 comentarios:

UN CIUDADANO dixo...

Una transición que no enfoca hacia ningún sitio no sirve de gran cosa. Enfoquemos a los problemas reales. completemos la Constitución añadiendo: Que ningún partido politico cambiará la justicia cada cuatro años (Jueces, leyes básicas...). O la educación (sistemas o planes de estudios). O la Sanidad. O las investigaciones científicas.... En fin... Mucho de lo que pensamos todos y mas cosas que se quedan en el tintero, pero que a los políticos no les interesa hablar de ello por que saben que es reducirles poder.

democracia dixo...

Para mi el negocio España Eterna, que ya llevaba unos años perdiendo aceite, ahora comienza a notarse (tambien debido a cuanto ha cambiado la situación internacional en los asuntos de las naciones sin estado y en lo economico) que chorrea aceite y petroleo y que esta agujereado (los gritos de Aznar y cia). Es inutil enderezar este buque de supuestos 500 años de unión. La democracia española es artificial y esta controlada por poderosos medios económicos, militares y gente adyacente que viven del negocio España Eterna. Hay terror a la democracia. No creo en una III República Española que de salida al problema vasco de poder independizarnos del resto del Estado. Lo mas parecido a un nacionalista español de derechas es un nacionalista español de izquierdas.