venres, 25 de maio de 2012

RUBALJOY

O entendemento e a colaboración entre Rajoy e Rubalcaba (RUBALJOY), aínda que desexable e necesaria, a día de hoxe é imposible. Hai un abismo case infranqueable entre as dúas principais forzas políticas españolas. E ese abismo empezouse a abrir desde o mesmo momento en que Jose Luís Rodríguez Zapatero gañou as eleccións en marzo de 2004.
Desde aquela data a oposición do Partido Popular volveuse especialmente agresiva, rifa e visceral; a descualificación pura e dura instalouse permanentemente no discurso de Rajoy e os seus máis inmediatos colaboradores; o PP protagonizou durante os seus case 8 anos de oposición unha triste etapa de crispación e radicalización da vida política en España. Como é lóxico, o Goberno de Zapatero e o PSOE víronse obrigados a responder a este ataque permanente como boamente puideron, a miúdo caendo nunha dialéctica máis ou menos similar, para poder defenderse e contrarrestar a agresividade do partido na oposición.
Daquela longa etapa de áspera confrontación, independentemente dos acertos e fracasos do executivo socialista (nos que agora non desexo entrar), chegouse á situación actual.
O Partido Popular descualificou de tal xeito ao PSOE pola súa xestión da crise que agora nin sequera contemplan a posibilidade de chegar a pactos con eles, a pesar do seu propio fracaso en materia económica, tras estes 5 meses intensísimos nos que nos someteron a un aluvión de medidas de recorte e austeridade. Rajoy prefire seguir só, exhibindo obstinadamente a súa maioría absoluta. Rubalcaba, a pesar da repugnancia que deben sentir no seu propio partido a tender pontes co PP, por puro sentido da responsabilidade ofrece a man e invita ao Goberno a asinar pactos de colaboración, pero neste momento parece moi difícil esa posibilidade.
En resumo, o enorme distanciamento existente entre os dous principais partidos ten unhas raíces claras, que máis aló de posicións ideolóxicas diferentes se cimenta en 8 anos de rifa continuada, máis propia de pelexa de patio de colexio que dun debate profundo, serio, rigoroso e responsable entre profesionais da política, que é o que debería haberse dado entre un goberno e a súa oposición parlamentaria.

2 comentarios:

UN INDIGNADO dixo...

Mariano el breve .... si son solo unos hilillos....
No se puede engañar a todo el mundo todo el tiempo. Por suerte, en Europa ya saben como son los políticos españoles y demás socios de la casta, les ven el plumero a kilómetros. El prestigio de España, y por lo tanto DE LOS ESPAÑOLES, se recuperará cuando hagamos lo que se espera de paises con un nivel de valores homologables a los de referencia. o sea: analizar las causas DESDE SU ORIGEN, dilucidar RESPONSABLES y LLEVARLOS A LOS TRIBUNALES.
La confianza se restaura enviando SEÑALES INEQUÍVOCAS de que el que la hace la paga. Hasta que no hagamos eso, seremos señalados como lo que somos, para vergüenza de todos.
La dificultad de nuestra sociedad para hacer ésto, que es de pura justicia democrática, evidencia realmente lo mucho que nos falta respecto a los paises avanzados, donde un ministro puede dimitir por copiar su tesis doctoral.
El prestigio y la confianza hay que ganarlo con hechos. Debemos hacer todo lo posible para que los responsables de todos estos desmanes pasen por los tribunales, por la dignidad de todos los ciudadanos y el futuro que dejamos a las siguientes generaciones. Solo así ganaremos el prestigio como país.

JUBILADO dixo...

Los mercados, además de crueles no son, desde luego, tontos, si castigan a la deuda española es porque se están dando cuenta que tantos y tan salvajes recortes sin crecimiento económico solo llevan a un camino: la bancarrota. Rajoy nos castiga con recortes y más recortes y ahora quiere que nos preste dinero el BCE. Hasta un niño de seis años se da cuenta que los recortes deben de ir acompañados de creación de empleo, aumento del consumo que a la vez incidirá en mayores ingresos vía impuestos. ¿A donde nos quiere llevar el sr. Rajoy?. Ni siquiera se muestra preocupado él como presidente de la nación tiene la obligación de proteger a todos sus ciudadanos y a darse cuenta de que cada vez que hace un recorte los pobres son cada vez más pobres y, asimismo, crea más pobres. Sr. Rajoy baje de su pedestal y haga algo por salvar nuestra economía, busque apoyos en la oposición no haga reformas vía decreto, hágalas via consenso. Vd tuvo una oportunidad de oro para apoyar las ideas de Hollande en vez de las de Merkel si esta última llega a un acuerdo con Merkel ¿en qué lugar queda vd?. Visite las calles.