luns, 4 de xuño de 2012

A VERDADE

Cando un partido político quere chegar a gobernar todo o país, non se prepara a cegas senón que coñece moi ben o que está pasando e as posibilidades que ten de actuar. O PP tivo toda a información financeira desde moito antes de chegar a gobernar, e sabía que o seu obxectivo era recortar diñeiro de onde fose para sanear ás caixas, fundamentalmente a Bankia.
Seica imos ser tan inxenuos de pensar que non coñecían a realidade das caixas gobernadas por eles e fusionadas despois en Banquia. Botar a culpa aos socialistas é o máis fácil, o problema é que non a teñen só eles. Eludir responsabilidades de Bankia, o non dar explicacións do que pasou, non me sorprende.
Ninguén que estea moi implicado nun delito quere que se descubra a verdade.
O que non me gusta é que Rubalcaba apoie esta medida e ocórrenlleme dous motivos para iso:
1. Que tamén teñen moito que aflorar noutras caixas
2. Que O PSOE non está en condicións de afrontar unhas eleccións anticipadas.
Que a ZP lle veu grande a situación de gobernar a partir do 2008, todos sabémolo pero o de Rajoy só uns cantos podían pensalo. Polo que chegados a este punto hai que tomar o touro polos cornos dunha vez:
1. Que nos rescaten a nivel financeiro e non confundamos a nivel Estado.
2. Que o PP, teña a decencia de explicar a verdade do que está pasando, caia quen caia.
3. Que unha grupo de técnicos ben formados e sobre todo demócratas, gobérnennos á espera de que poidamos ter políticos novos, sans e libres de yugos económicos e con débedas pendentes.
A historia pon, sempre, a cada un no seu lugar, só hai que esperar.

1 comentario:

UN INDIGNADO dixo...

Como hemos llegado a donde estamos al borde del precipicio, desde luego no hemos llegado por generación espontanea pero en el afán tan hispano de buscar el chivo expiatorio, causa y culpable único de nuestros males, cada uno busca al que mejor le deja dormir tranquilo. El PaPanatas buscó a zp como causa de la prima tan alta, del paro de la crisis y de la muerte de Manolete, funciono electoralmente y aquí estamos con la causa para que la derecha duerma tranquila pero sin las soluciones que tanto prometieron y mientras la derecha duerma plácidamente con el culpable señalado las medidas como dios manda tomadas, el pueblo se desespera y las soluciones no llegan para llenar el agujero negro de la banca pepera, mientras el paro aumenta y los despidos y desahucios se suceden hoy aquí mañana cuya
Los PaPanatas ellos si crearían confianza y empleo, pero la realidad es obstinada y pone a cada uno es su lugar, y aquí estamos con más confianza que nunca y más empleo, 3500000 del cosmético Pons esperando, eso si con confianza, de ocultarlo ya se ocuparan palmeros mamporreros, prensa afín y colirio.
Pd ¡Uy cómo les dejaran a ustedes!! Usted en periódicos-TV y ella en radio. Iban a dejar ustedes la prensa... "
Si te son más cercano y accesibles pregunta como dejaron el papa del rebuAznar y su padre putativo, esos sí que dejaron la prensa como una patena y es historia y no conjeturas de opinolandias digitales.
Y el ínclito texano a congresionano no le llegaron los euros públicos, el también dejo la tve en el lugar de la historia que se merecía.