Os socialistas da provincia recibiron a orde de non facer sangue e deixar de incordiar á conselleira en funcións
.
.
.Primeiro quixeron demostrar, e fixérono, que non estaban de acordo con que o segundo posto da lista do PSOE de Pontevedra fose reservado para María José Caride. Pretendían deixarlle claro a Emilio Pérez Touriño que o seu poder no partido era relativo, e de paso á conselleira de Política Territorial en funcións que os desplantes páganse. Os alcaldes máis veteranos do PSOE non deixaron de mostrar o seu malestar durante toda a lexislatura respecto ao trato frío que aseguraban recibir da conselleira cando eles crían que lles chegou o momento de recibir unha camaradería similar á que José Cuiña deulles durante anos aos seus para concederlles un asfaltado aquí, un paseo alá... proxectos cos que demostrar aos seus respectivos concidadáns que o seu pobo avanzaba, militantes socialistas din que Caride é "una niña pija"
Pero con Caride non atoparon esa proximidade e por iso reclamaron vendetta aos dirixentes do PSOE que quixesen demostrar que contan con apoios internos suficientes como para manterse no máis alto da estrutura de poder do partido nestes momentos de cambio.
Verbalizaron cara a dentro o seu desexo de que se forzase a Caride a seguir os pasos de Touriño. Recordaron que non tivo respaldo entre as bases para integrar a candidatura e demostraron en todo caso que as tres agrupacións máis potentes da provincia (Vigo, Pontevedra e Vilagarcía) puxéronse de acordo neste tema de xeito tan firme como o fixeron á hora de que Touriño elixise para a súa lista pontevedresa a Caride ou a Dolores Villarino. Pero a súa estratexia chocou frontalmente coa de José Blanco. O vicesecretario xeral do PSOE debuxou na mesma noite da derrota socialista unha estratexia consistente en pechar a crise interna canto antes e co menor custo de altos cargos posible. A cabeza de Touriño e nada máis. Nun momento de crise económica e no medio dunha inminente remodelación do Goberno central, o PSOE, pensou, non pode sacar as navallas en Galicia e desgastarse nunha batalla sen final, como as que sempre viviu o PSdeG.
Por iso, Blanco mandou suficientes recados aos socialistas galegos como para que os seus líderes déanse conta de que quen se empecine en establecer unha guerra de desgaste será o primeiro en seguir os pasos de Touriño. Que quen queira cortar cabezas quizá non vexa a súa nin no equipo de transición que encabezará Pachi Vázquez nin no que lle suceda despois, xa sexa co propio Blanco, con José Ramón Besteiro (o presidente da Deputación de Lugo) ou co que sexa mester. E por iso María José Caride librouse de ser o obxectivo a desgastar. Por iso e porque no PSOE son conscientes de que o seu grupo parlamentario non está sobrado de políticos e xestores capaces de falar, controlar ao Goberno e pensar.
A conselleira librouse do lume amigo, pero ollo, está de cheo no centro da diana popular.
5 comentarios:
Lo de los sociatas es vomitivo. A éstos que bien les viene el refrán de "ni sirvas a quien sirvió, ni pidas a quien pidió". Pero eso sí, son maestros en propaganda, ni Google les puede igualar. Esta señora en Galicia Maria José Caride va de figurona insoportable, siempre en el candelero, con muy poquitos méritos y con demagogia barata de sociata bien domesticada. Chalecito ilegal parece ser, no tiene agua para el inodoro y el alcaldillo de su cuerda le llena la piscina con la maguera de los bomberos, ya te vale; protectora del medio ambiente. Es el sino de la izquierda, defensores de la naturaleza, pero su régimen ha sido el mayor destructor de la misma, véase la Unión Sovietica y lo que hizo en el mar de Aral y contaminando a machamartillo. Pero aquí siempre dan lecciones. La Caride la primera.
CARIDE, MENUDA PIEZA
Esta mujer es una joyita. Porque, además, es conocida en los ambientes universitarios gallegos por la plaza de Contratada Doctora que, entre el anterior rector de la Universidad de Vigo y el actual (ambos "progresistas"), le sacaron irregularmente, violando todas las normas de contratación, sólo para que pudiera irse a la Xunta conservando la plaza de profesora. Hasta el día anterior era una profesora visitante, sin ningún derecho a excedencia. Debe de ser el primer caso en que se saca una plaza de profesor para una persona que no va a dar una sola clase... Pero claro, los socialistas tienen bula. Si lo hubiera hecho alguien del PP, habría sido "corrupción" y "endogamia"...
MARÍA JOSÉ CARIDE VERANEÓ EN CAMARIÑAS EN UN CHALÉ ILEGAL SITUADO EN UNA ZONA PROTEGIDA POR La RED NATURA, EN EL AÑO 2007
El chalé en el que la conselleira de Política Territorial, María José Caride, veraneó en Camariñas a finales del pasado mes de agosto es absolutamente ilegal y está situado en una zona incluida en el ámbito de protección de la Red natura.
En su día se exigio explicaciones, por entender que no es de recibo que la conselleira con competencias en materia de urbanismo y que promulgó la Ley del Litoral, que prohíbe edificar en cualquier punto situado a menos de 500 metros de la costa, haya utilizado una casa ilegal como lugar de descanso.
El referido chalé ilegal está situado en el lugar de Reira, muy cerca de faro. Camariñas, gobernado por el PSOE, es uno de los ayuntamientos con mayor indisciplina urbanística de Galicia.
Salió a la luz que la piscina de la casa en la que veraneó la consejera fue llenada con el camión de bomberos de Camariñas.
¡¡IGUAL A VILLA PSOE!!
Cuando se celebraron las votaciones de los candidatos que conformaron las listas provinciales del PSdeG de cara a las próximas elecciones autonómicas los militantes socialistas tuvieron la ocasión de manifestar quién quiere que les represente en el Parlamento gallego durante la próxima legislatura.
Se hicieron de forma simultánea en las cuatro provincias donde salieron elegidos los principales pesos pesados del PSdeG. Bueno, todos menos uno, la exconselleira de Política Territorial, María José Caride.
Caride fue la menos votada de toda la lista que concurría por la provincia de Pontevedra. La Conselleira quedó en el decimotercer lugar de la votación con 234 votos, un 10% menos que su predecesor.
Según los militantes socialistas, Caride "pagó la falta de dedicación que tuvo con la provincia, en especial con la ciudad de Vigo" y Touiño pagó al no ver más alla de lo que tenia, una señora pomposa y de grandes dosis de alcurnía.
El desenlace final lo sabemos, un desastre electoral en Pontevedra y concretamente en Vigo, una por Abel Caballero, por arrogante, chulesco y antidemócrata y dos por Caride, niña consentida y aires de grandeza.
Quiero romper una lanza por Mª José Caride que tuvo el VALOR de afrontar el tema nada fácil del retiro de 500 metros de la costa y otras cosas que no solo fueron llenar la piscina.
Tiene personalidad y no se casa con loos intereses de los Alcaldes ni de los militantes. En mí opinión no lo hizo tan mal y merece respeto.
Saludos.
Ataturk.
Publicar un comentario