xoves, 13 de agosto de 2009

UN AUTO XUDICIAL QUE INSULTA Á INTELIXENCIA

O auto que arquiva a causa contra Francisco Camps, Presidente da Comunidade Valenciana, e outros tres dirixentes do PP valenciano non merece o mínimo respecto e senta un precedente moi grave para axuizar no futuro os excesos dos cargos públicos. O tribunal confirma que o president recibiu agasallos da trama corrupta Gürtel e, polo tanto, que mentiu ante a xustiza e o Parlamento autonómico ao asegurar que os pagou do seu peto.
Con todo, nunha pirueta argumental que insulta á intelixencia, o escrito engade que non se pode colegir que recibise esas dádivas en consideración do seu cargo, co cal líbrao do delito de suborno impropio.
Camps prognosticara que lle faltaba un "escaloncito" para pór fin ao seu calvario xudicial. Ese banzo era o tribunal que preside Juan Luís da Rúa, de quen dixo en certa ocasión que habería que buscar outra palabra no dicionario que describa a "íntima e sentida" relación que os une. Da Rúa e o seu colega Ceres, co honroso voto discrepante do maxistrado Montero, deron un abrupto carpetazo ao expediente sen atender as peticións da fiscalía anticorrupción e o Tribunal Superior de Xustiza de Madrid para que chamase a declarar aos que deron as dádivas.
De facelo, quizá o suborno impropio converteuse nunha figura delituosa moito máis grave. A fiscalía anticorrupción anunciou que recorrerá. Queda esa esperanza.
Marco Schwartz

6 comentarios:

Séneca dixo...

Un saludo desde vexovigo.blogspot.

Anónimo dixo...

Por favor, Sr. Camps, no siga Vd trabajando por su comunidad ni por España. No necesitamos a políticos tan abnegados como Vd. que trabaja aparentemente por altruismo y filantropía. No queremos falsos salvadores que utilizan su posición política para lucro personal. Y sobre la tranquilidad de las conciencias, no sé como estaría la suya si necesitaba hablar tan imperiosamente con su sastre mientras era interrogado. Me parece a mí que muy tranquila no debe tenerla...

DEMOCRACIA dixo...

No hay mas ciego que el que no quiere ver... Este no es un caso de unos trajes; es un caso de una trama nacional de corrupción, de gran envergadura, en la que participan mas de un centenar de imputados, sobre todo políticos, para beneficiarse de contratos de Administraciones regidas por el PP, a cambio de dinero, regalos, pagos en diferentes modalidades... Y están implicados cargos tan importantes, como un Presidente de Comunidad Autónoma, Diputados Nacionales, Autonómicos, Eurodiputados, Alcaldes, Concejales, el Tesorero del Primer partido de la oposición... Es gravísimo. No son unos trajes...

Anónimo dixo...

Creo que no se le puede dar a este PP, ningún crédito más de confianza, es tanta y tan profunda la desnaturalización a la que se ha sometido, y es tanta la corrupción, que más se parece a un clan mafioso que a un partido político democrático y parlamentario. Recuerda que llevan ya seis años rascando el cerebro a los españoles, con sus teorías conspiradoras, sabiendo que son ellos los que conspiran subversivamente contra el Gobierno elegido por la mayoría de los españoles a los que insultan y desprecian a diario, es como cuando los curas dicen que Jesucristo murió por nuestra culpa, y estos del PP dicen que Zapatero robo el Gobierno al PP, o sea que los que votaron a Zapatero eran unos ladrones, y por esos 11 Millone y Medio de ladrones el PP, esta en la oposición, lo que no es de extrañar ya que Aceves llamó MISERABLES a los que no creyeran que el atentado del 11 M, la había realizado ETA. Este partido esta destinado a la segregación y después ya se verá, si son capaces los votantes del verdadero “Centro” de erigirse en un partido creíble capaz de ser alternativa de Gobierno. Pero este PP, con la cúpula de sinvergüenzas que hay dentro de ella, Ni de COÑA, será posible que llegue a la Moncloa.
Lo que hemos visto en Honduras, puede ser un serio aviso de la vuelta a las Dictaduras y parece ha abierto las esperanzas a la extrema derecha que en España se pueda producir algo parecido al 1936, y sería un serio peligro para Europa, ya que hay serias amenazas de que se contagien otras Naciones como Italia, Grecia, Polonia, etc. , y digo esto porque me parece imposible que la CEE, sin que peligre para nada sus bienes e intereses en España, siga obcecada en la defensa a ultranza de un PP, que seguramente acabara disolviéndose en parte por esa descomunal corrupción y en parte porque los no implicados no querrán hundirse políticamente en el mismo barco que ya va a la deriva, pues Rajoy ha demostrado ser un malísimo capitán, ¿o un mal Generalisimo?. Hoy por hoy parece imposible, pero... hay cambios demasiado bruscos de los conceptos.

UN GALEGO dixo...

¿Que pensarán os nosos fillos de todo este lixo? ¿Como lle digo eu ao meu fillo que non manipule as súas notas? ¿Como lle digo que os xustificantes de asistencia fágoos eu, non el? ¿Como lle pido que sexa un home de ben? Como o fago, se cada día, el ve aos dirixentes do PP xustificar o inxustificable, mentir, esconderse, acusar a outro. . . ¿A quen se pode pedir responsabilidades polo dano que os dirixentes do P están facendo aos nosos mozos?
Rajoy, é un galego redomado, e que non se ofendan os galegos. O, non ten decisión propia, vai ao son que mellor toque. Se agora Pedro J. dille branco, o vai e di branco. e así con todo. Só pensar que unha persoa tan indecisa e tan falsa pode chegar a gobernar neste país, ponme os pelos de punta. Un home que tiña que estar facendo oposición, pero unha oposición intelixente, non sacando trapos sucios inventados por Trillo (miúdo exemplar) ou por calquera outro. Pensan que os españois somos bobos ou que nos chupamos o dedo. Algunhas veces creo que estan no programa de Ana Rosa e Belén Esteban, verdadeiramente é unha pena.

Anónimo dixo...

La democracia está en peligro desde el momento en que, por parte de un partido, no se aceptan las acusaciones realizadas por sus propios miembros de malversación de caudales públicos, "cohecho impropio" y demás acusaciones documentadas. La democracia está en peligro desde el momento en que los dirigentes de un partido acusan a todos los estamentos de una persecución claramente infundada. La democracia está en peligro desde el momento en que el principal partido de la "oposición" (porquería de oposición), está bloqueando la constitución de poderes importantes del estado. Esta es la herencia de Aznar, esta es la herencia de un demagogo, esta es la herencia de un mentiroso corrupto compulsivo...