domingo, 30 de maio de 2010

RECORTES SE, MALGASTO NON

De que nos vale reducir o soldo aos funcionarios se imos seguir coma se nada?

Ninguén se exporá o aforro que supón evitar o malgasto ea corrupción?

¿Pódese, nesta situación crítica, manter 3 aeroportos e o seu mantemento, 2 portos exteriores a todo gasto, 4 deputacións que ninguén sabe para que valen, ademais dos 315 municipios que xa temos en Galicia, e de sobremesa unha Cidade da Cultura que é un monumento á irracionalidade e símbolo dunha sociedade de malgasto, que só sabe enterrar o diñeiro baixo a terra do monte Gaias mentres a xente morre de fame? A solución non está en quitarlle a ninguén o que se gañou co seu traballo senón en evitar o malgasto ea corrupción xeneralizada.

¿É que xa ninguén pensa no planeta?

1 comentario:

Anónimo dixo...

Despues de haber despilfarrado y malgastado todo el dinero que han podido en el 2008-2009 ahora cogen en el 2010 y hacen un plan de austeridad.
Nos han subido el IVA al 18%, el IRPF al ahorro el 21%, la jubilacion pasara a los 67 años...
El resultado es que del 2008 al 2009 tenemos un 20% de paro subiendo e hipotecados a decadas para pagar la deuda del Estado, a parte de tener que empadronar a todos los inmigrantes ilegales que vienen a España porque ZP no aplica la ley de expulsion pero si la ley de pagarlo todo a costa del ciudadano.

ZP EN EL 2012 SALDRA DEL GOBIERNO CON UNA ESPAÑA ARRUINADA !!!

Porque el gobierno no empieza a recortar los sueldos de los politicos, porque tenemos que pagar 21000 euros mensuales a mentes pensantes como ZP o 'La Pajin' que solo tiene el bachiller.