domingo, 31 de outubro de 2010

ESPAÑA PODRECIDA DE CORRUPCIÓN

Convergència recibiu o 2,5% de adxudicacións públicas durante o mandato de Pujol

Os peritos de Facenda que elaboraron o informe sobre o saqueo do Palau da Música confirmaron que Fèlix Millet e Convergència repartíronse presuntas comisións pagadas pola construtora Ferrovial a cambio de adxudicacións públicas, a unha proporción de 37,5% e 62,5%, respectivamente.
2,5% para CDC
Unha das conclusións do informe pericial, no que se reafirman os peritos da Axencia Tributaria, é que a construtora pagaría comisións do 4% pola adxudicación de obra pública durante os gobernos de CIU -como a liña 9 ou a Cidade da Xustiza- dos que un 2,5% irían a parar á formación nacionalista e un 1,5 aos responsables do Palau.
Un 62,5%
Na súa declaración ante o xuíz, os peritos han desglosado cada un dos pagos que Ferrovial fixo ao Palau da Música e cuantificaron que un 62,5% deses importes foi a parar a un tal "Daniel" -que o informe apunta podería ser o responsable de finanzas de CDC e administrador da Fundació CatDem, vinculada a este partido, Daniel Osàcar, e un 37,5%, á entidade musical, ou sexa, a Millet.
Algunhas adxudicacións
Ademais da líea 9 do metro e a Cidade da Xustiza, entre as obras pola que CDC recibiu presuntamente comisións foron a construción de 72 vivendas no barrio de Sant Roque de Badalona, promovido polo Incasòl en 1997, e as obras da variante de Calafell C-246, impulsada por Gestió de Infraestructures (GISA) ese mesmo ano.
Facenda recupera 260 millóns de...

A FAES de Aznar volve pór a man...

1 comentario:

UN GALEGO dixo...

Esto entronca con la podredumbre judicial que caracteriza a la democracia española. Hablar de que España es el único país en el que los partidarios de la dictadura fascista persiguen en los tribunales –con visos de tener éxito– a los jueces que buscan en las cunetas a las víctimas de dichas dictaduras sería demasiado grosero. Ni hace falta llegar tan lejos. En España, los dos partidos principales, que se erigen en guardianes de la democracia y la estabilidad electoral, los partidos que se hacen llamar a sí mismos constitucionalistas, tienen secuestrado desde hace años al Tribunal Constitucional, un tribunal que, a pesar de no tener legitimidad alguna para actuar, porque muchos de sus miembros han agotado hace años sus mandatos, tiene en sus manos actualmente importantes decisiones que pueden poner en jaque algo tan querido a la propia democracia como es la soberanía popular. Invención de delitos ad-hoc para evitar que ciertos presos salgan de las cárceles, declaraciones cuasigolpistas en las que los jueces, los altos tribunales y el Consejo General del Poder Judicial exigen quedar fuera de la crítica social y política, son algunas muestras de cómo ciertas instituciones de la dictadura están prácticamente inalteradas a los 35 años de la muerte del dictador.