domingo, 5 de xuño de 2011

O TIJERETAZO DE RAJOY?

Na reunión de Rajoy cos futuros presidentes rexionais e autonómicos dixo que van tomar medidas de aforro tal e como estaba o programa electoral. Pero a única medida concreta que dixo é compartir os coches oficiais sen definir como nin cantos, e posteriormente que cada autonomía ou Concello aplique as medidas que vexa necesarias. Como sempre nada concreto, nada de nada. Todo publicidade.
Esquécense de que levan gobernando fai anos en moitas autonomías e Concellos, e a crise empezou fai dous anos sen que ningún deles fixese o menor simulacro de reducir gastos, a non ser os de axudas sociais que eternizan os papelorios para desesperación de moita xente que non pode vivir, como coa Lei de Dependencia en Madrid e Valencia. Non reduciron ningún deses miles de cargos de confianza dos que polo menos a metade sobran, nin os ágapes con que se entreteñen, os cartóns de crédito, os teléfonos... etcétera.
Camps é o que de verdade vai reducir gastos -se seguen aprazando o caso Gürtel-, pois non creo que ningún banco déalle un crédito coa cantidade que nos fixo deber a todos os valencianos. E o colofón é dicir iso mentres Fabra retírase a presidir Aerocas -sociedade pública- con 90.000 euros de soldo, coche oficial e gardacostas. Que criterios usamos para votar?.

1 comentario:

Anónimo dixo...

El PP esrtá acojonando al personal diciendo por ahí que cuando tomen el mando se van a encontrar las arcas del estado mucho peor de lo que nadie pueda imaginarse. Sugieren que el PSOE está falsificando informes y mintiendo deliberadamente, y de paso preparan el terreno para luego hacer los recortes. Son una vez mas desleales con su país, (ya se publicaron estas sus ideas en el Frankfurter Allgemeine Zeitung, desacreditando mas si cabe la economía española), y quieren hacer creer a los votantes, que las deudas multimillonarias que tienen las comunidades autónomas gobernadas por ellos desde hace años, como Madrid y Valencia están en bancarota debido a ZP. Es francamente repugnante al nivel berlusconiano que son capaces de llegar, sin importarles el deterioro económico y democrático del país, solo por ganar las elecciones. El Psoe debería aclarar lo de las acusaciones de las cuentas, me parece un asunto francamente grave.