venres, 26 de agosto de 2011

CON NOCTURNIDADE

A mediocridade política, os “patriotas de postal” deste país, aproveitan agosto para facer falcatruadas con nocturnidade aos currantes de sempre. Todo o están a facer ás agochadas. Ante o “crak” económico que nos agarda en Europa de consecuencias imprevisibles, estase a preparar medidas máis restritivas para tranquilizar a eses “sacauntos” especuladores económicos que teñen nomes e apelidos.
Coido que neste mes o Goberno intentará poñer en marcha unha nova liberalización do mercado laboral. Os contratos a tempo parcial serán de corte escravista. Poderán ofrecer traballo con horarios que lles conveña. As pensións volverán a ser conxeladas ao máximo e os salarios tirados.
Neste anaco de terra chamada Galicia, a nocturnidade, aparte do que anteriormente dixen, tamén terá a súas consecuencias desde un punto de vista da sanidade. A Xunta está a marear a perdiz cos cidadáns: que si ambulatorio en Vilagarcía, Vilaxoán e non sei se tamén en Lobeira etc. etc.. Ren de ren. Agora saen co decreto da área sanitaria de xestión integrada de Pontevedra do Hospital do Salnés. Hai que recoñecer que algúns destes “políticos” saben como usar a nocturnidade para os seus fins. Logo chega setembro e seguiran con mentiras, aproveitando os medios manipuladores para seguir “ninguneando” aos alienados que aínda cren en paxaros preñados. Pero o máis triste de todo, observamos como nos “pazos de inverno” as cúpulas sindicais ollando para outro lado. Teñen máis cara que un zapato vello.

1 comentario:

DEMOCRACIA dixo...

POLÍTICOS MEDIOCRES

Cualquier tiempo pasado no fue mejor, pero a veces se echan en falta algunas cosas que entonces nos hacían tener esperanza. El panorama político alberga un volumen tan grande de mediocridad en los líderes políticos, en los representantes de primera fila de los partidos y en general entre la mayoría de los cargos electos, basta mirar las primeras filas del congreso para ver una colección barroca de personajes a los que no se les conoce ningún aporte ideológico, cultural o de cualquier otro tipo, que perdure algo más allá de su paso por la butaca o que los tiempos pudieran reconocer como beneficioso para la humanidad. El problema no es pequeño y a mi juicio explica una parte del descontento general con los políticos, que se ha instalado entre los ciudadanos. Los partidos políticos son eficaces máquinas de generar mediocridad a base de premiar fundamentalmente la lealtad a quienes tienen la llave de las listas, de castigar la disidencia con el ostracismo y de hacerlo todo ello tras un velo de democracia interna. . Mediocridad, incompetencia, descalificaciones, falta de vocación y de formación, corrupción… son algunos atributos que los ciudadanos ligan hoy a la clase política.