mércores, 23 de novembro de 2011

NO LABERINTO DA CRISE


Estamos no labirinto da crise, sen saber quen nos meteu nela nin por onde saír. E o peor é a alarma que nos acompaña día e noite: ou cumprimos os ditados de Bruxelas ou imos ao abismo. ¿Quen elixiron a ese suxeito chamado troika (UE, FMI, BCE), para impor as súas medidas, retirar Gobernos e someter a pobos? A soberanía nacional para eles non existe, la democracia estorba, os dereitos cidadáns sobran, os políticos son corruptos e incompetentes.
Todo complicouse nuns anos. Antes, con menos produción, con menos bens, con menos coordinación europea, chegouse a crear o Estado de benestar, non nos afogaba a crise. Agora, con máis produción, con máis tecnoloxía e recursos aumentan a desigualdade e a inxustiza, hai máis pobres, máis parados, menos dereitos sociais. E ponse a explicárnolo con palabras indescifrables: rescate, prima de risco, emisión de bonos, rendibilidade dos pagarés, tesouro público, poxa de letras, investidores, mercados, países que manteñen a triple AAA, etcétera. E nada din sobre o destino e obxectivos do diñeiro que nos rouban para rescatarnos ou a quen beneficia. Impórtalles o mesmo, son eles -sabios e expertos- os únicos que teñen acceso ao sancta sanctorum da economía, a única que nos pode salvar.
Oportuno, claro e valente o diagnóstico de Emilio Lledó, no PAÍS do 16 de novembro: esta é unha política de mangantes, froito do dominio de certas oligarquías, que non defenden o público e só pensan no privado, que non pretenden senón gañar diñeiro e manter o seu poder e desprezan á política deixando fose a todos os demais. Uns lerchos que, sen necesidade de armas nin exércitos, tratan de dominarnos cunha nova ditadura: a económica. Ditadura exercida polos países do Norte sobre os do Sur, antes en Latinoamérica e agora en Europa.-

2 comentarios:

Anónimo dixo...

Esta claro que estamos en manos de los alemanes. En el tercer reich cooperaban muy bien Italia y Alemania.. Ahora que la Merkel encabeza el cuarto reich, pues tendran que hacer lo mismo, como hacen en España, Grecia, Portugal, etc.. agachar las orejas y demostrar sumisión. Pero claro esta que todo esto pasa por la pandilla de ladrones y usureros que hay en politica y bancos.

INDIGNADO dixo...

EL IV REICH ALEMAN

Lo que le están haciendo a Grecia, Italia, Portugal y España... es un experimento, sobre la reacción de la población ante los recortes.
Con Grecia comenzaron con huelgas masivas, y se les siguieron aplicando más recortes, ahora se les exige recortar más. Están intentando comprobar, hasta qué punto dejan las manifestaciones en las calles, y comienzan los tiros. No se tardará mucho en llegar a esta situación.
Cuando se vean los resultados del experimento, y les sea favorable, aún habiendo pérdidas humanas de por medio, decidirán atacar a países más grandes, entre ellos Francia. Eso sí, de uno a uno, no vaya a ser que si atacan a varios de una vez, se les vaya a a ser "su" sistema, encima de sus cabezas.
El IV Reich alemán, comenzó desde la caída del muro de Berlín. Ahora la guerra es mas lenta, pero avanza inexorablemente. Ya no se ataca con tanques, sino con estafas y usura a los pueblos.
Ahora, ya no están de moda los bombardeos masivos a la población ( europea ). Esos bombardeos actuales se producen por medio de recortes sociales, salariales, sanitarios, educativos y privatizaciones, que poco a poco van minando la capacidad del ciudadano de a pie.
Todo ello, no se hace como una campaña típica de invasión, como se hacía en la 2ª Guerra Mundial. Sino poco a poco, dando con ello un tiempo prudencial, para que el ciudadano se vaya acostumbrando a los recortes.
En definitiva, si ahogas a un pueblo, y lo sojuzgas de esta manera, no tendrá nunca la capacidad de levantarse.
De lo que se trata, es de crear esclavos, vender todo lo público, y cuando ya no haya nada que vender, pasar directamente a la esclavitud como forma de no vida.