sábado, 29 de setembro de 2012

COMO BORREGOS

O PP mentiu, aproveitando o desespero da xente pola crise económica, para recoller eses votos e poder gobernar segundo os intereses do capital e os mercados.
A xente, ignorante, irracional, manipulable, sen decatarse de que a culpa da súa situación era do sistema, da mala distribución da riqueza, da crise, unha das constantes crises periódicas que caracterizan ao capitalismo, aínda que neste caso unha das máis graves, tirouse de cabeza ao río sen saber nadar e votou polo partido dos inimigos de clase.
O voto da xente é unha demostración de que os votantes non saben a que intereses de clase social responden uns e outros partidos. Que un partido de esquerdas (todo o que está á esquerda do PSOE) defraude os seus votantes é moi posible e moi real en moitos casos, pero que un partido de dereitas non responda aos intereses da gran maioría é unha realidade sempre, por definición. Os partidos da dereita representan os intereses das clases dominantes, dos que o teñen todo, dos de arriba.
En canto ao PSOE, como todos os partidos da mal chamada "internacional socialista", hai tempo que aceptou a derrota ideolóxica fronte á dereita. Deixou de ser socialista e aceptou plenamente a lóxica do mercado, rexeitando o enfrontamento cos intereses do capital e sometendo sempre a súa política aos intereses dos mercados, aínda que o faga de xeito máis atenuado que o PP. Vímolo con Zapatero, que acabou facendo recortes sociais e someténdose ao que a Unión Europea, encabezada por Alemaña, lle esixía, sen tocar os intereses do gran capital e a banca española.
Se todo segue igual, o PSOE gobernará de novo en canto a xente se canse do PP, logo volverán ao PP, e así sucesivamente mentres non rompa a lóxica do sistema. Bipartidismo que en realidade é monopartidismo. E rematará a crise, poderá volver haber abundancia, todo o mundo contento, sen memoria, e, se non se rompe co sistema, virá a seguinte crise e a xente, sempre movéndose dentro do bipartidismo, votará polo partido que estea na oposición do que goberne nese momento de crise.

2 comentarios:

UN CIUDADANO dixo...

AL PP=PODRIDO

Yo afectado por un ERE, me queda al menos la tranquilidad de no haber votado a semejante pandilla de improvisadores. Y no, no nos los merecemos. Ni los que no los hemos votado, ni siquiera los que los votaron, que más de uno no votó esto. Llega este señor y ya para nota, se pone a fumar puros en Nueva York y la chorrada que se le ocurre ante la ONU es que queremos Gibraltar. Sí, en eso estamos pensando los españoles Sr. Rajoy. No sé si se da usted cuenta de la que está cayendo, abaratamiento del despido, paro, subida de impuestos y todavía no vayamos a pedir el rescate, que queremos ganar otra vez las elecciones. A ud Sr. Rajoy y a su partido España le importa un carajo, y con ella los españoles. Ah, el famoso "herencia socialista". Zapatero no lo hizo bien, lo sabemos todos... pero lo que hizo básicamente es empeorar lo que hizo y lo que no hizo el Sr. Aznar Georgetown. Y así nos luce el pelo. Yo ingeniero y me voy a tener que ir de España (y van dos) a tener fuera un sueldo digno. Y otra para el Sr. Mas y sus secuaces, pronto olvidan lo que antaño hicieron otras comunidades por Cataluña, mano de obra y materias primas que salieron de Extremadura y Andalucía para crear la burguesía que lo tiene ahora en el poder. Y con la que está cayendo pedimos la independencia (mientras ponemos la mano, que tenemos un agujero del trece). En fin, nosotros españolitos, vamos a ver Telecinco y el fútbol, no sea que nos de por pensar. Algo de culpa tenemos también.

Anónimo dixo...

La política de derechas es inhumana. El neoliberalismo es una cultura del sufrimiento para la mayoría de la población. Me resulta repugnante ver a las personas del PP comunicando asépticamente medidas que implican dolor, empobrecimiento, miedo, inseguridad y vulnerabilidad para millones de personas sin que se les mueva un músculo sino, al contrario, plagando sus explicaciones de mentiras justificadoras que aún lo hacen más repugnante. Pretenden hacer pasar el sufrimiento por esperanza, no se puede ser más miserable. La gente tiene que entender que esta avalancha de injusticia y de crueldad no es el resultado de una fenómeno natural inevitable, sino el resultado de una política planificada y ejecutada por los poderosos para expropiarnos; para hacerse ellos más y más ricos, para hacer negocio de todo lo que nos roban, de la sanidad, de la educación, de la posibilidad de tener servicios accesibles a la mayoría y sueldos dignos.