venres, 29 de xullo de 2011

A CAM ACUMULA UN 25% DO SEU ACTIVO EN LADRILLO

Acumula 17.350 millóns en créditos a promotores e inmobles---Algúns cálculos cifran en 6.000 millóns a perda esperada no activo total da caixa, ten provisións por 4.300 millóns, o que arroxaría un desfasamento por cubrir de 1.700 millóns

Canto custará e quen pagará o reflotamento de CAM. Tras a intervención da caixa alacantina o pasado venres, estas son as grandes incógnitas que haberá que despexar (á marxe do comprador) nas próximas semanas. O custo que o saneamento de CAM terá para o contribuínte dependerá do seu estado actual e das garantías públicas que soliciten as entidades que acudan á poxa que se abre agora.
A saúde exacta de CAM só a coñece a día de hoxe o Banco de España. O común dos mortais fai tempo que perdeu de vista á entidade. O último informe anual auditado do grupo consolidado é de 2009.
Paradoxalmente, a información pública máis recente sobre CAM proporcionouse no marco dunha iniciativa europea, a última rolda de test de tensión á banca.
Desde fai tempo é coñecido que a causa da extrema debilidade da entidade é a súa forte concentración de riscos no sector inmobiliario. Segundo os datos fornecidos polo Banco de España con motivo da proba de resistencia, a carteira de créditos a promotores e inmobles adxudicados de CAM elévase a 17.350 millóns de euros. O grupo está presente, ademais, no capital de case 70 promotoras.
O activo total de CAM rolda os 72.000 millóns, o que significa que practicamente o 25% do seu balance son préstamos a inmobiliarias, así como vivendas e chan adxudicado como consecuencia de falta de pagamentos. A carteira de hipotecas a particulares suma 20.100 millóns, pero, como sucede no resto do sector, non supón unha fronte de elevado risco.
Os últimos datos de morosidade de promotores fornecidos por CAM, de setembro de 2010, indican que a taxa de falta de pagamentos está no 9,47%. Son cifras que chaman a atención desde fai meses por estar moi por baixo da media. A moura de promotores no conxunto do sistema é do 14%. Algúns bancos están declarando taxas de ata o 26%.
A CAM facilitou préstamos baratos aos seus conselleiros por valor de 161 millóns...

2 comentarios:

UN VIGUES dixo...

Cuanto nos va a costar 7500 millones de lo mismo que nos costo la CCM..Para una vez saneada venderla a un banco..Pues en mi humilde opinion yo dejaria caer a la Caja del Mediterraneo..Lo mismo que hubiese dajado caer a la Caja de Castilla la Mancha...Las cajas son los bancos politicos que quieren mantenerse para bicoca de todos los partidos, con el dinero para sanearlass de sus malas politicas y practicas, con el dinero del contribuyente..Fuera cajas, y las que puedan seguir, que se reciclen y mantengan como entidades totalmente privadas..Ya esta bien de meter dinero Publico que es todos los Españoles en estas entidades en Quiebra..Cuando ese dinero se prodria utilizar en partidas mucho mas necesarias he incluso mas rentables...No se como a los politicos que quieren mantenerlas a toda costa no se les cae la cara de verguenza..Fuera politicos de las cajas..La culpa de todo esto la tiene el PSOE que cuando en los años ochenta cambio todo en ellas para hacerse con el control de todas las cajas de ahorros Españolas..Eso se lo debemos tambien al PSOE..Con su afan de controlarlas y tener hay sus bicocas..

CHORIZOS dixo...

Un Banco de España que ha perdido su liderazgo y credibilidad como órgano de supervisión. Digo esto porque su principal función, que son las auditorias de las entidades financieras, carece de fiabilidad..Si no, que se lo pregunten a Cajastur, CCM y CAM... Es absolutamente necesario un cambio en el sistema corporativo, eliminando a la mayor parte de los políticos de sus órganos de gestión. Que las cajas de ahorros siguen politizadas en la composición de sus consejos .Y de sus altos directivos es una realidad que está fuera de toda duda y que todo el mundo conoce. Estas instituciones, nido y aparcamiento de politicastros..han destinado a retribuir a su «cúpula» 142 millones de euros en el año 2010 que, si bien es verdad que supone aumento cero sobre el año anterior, se da la circunstancia de que en ese mismo período los beneficios de las cajas han bajado un 26%. Ya ven ustedes, ellos siguen cobrando lo mismo..