luns, 1 de agosto de 2011

O PRESIDENTE MURCIANO INSISTE NO COPAGO E A ENTRADA DO SECTOR PRIVADO

O presidente de Murcia, Ramón Luís Valcárcel, ameazou con devolver ao Estado as competencias en materia de sanidade e educación, se o Executivo de José Luís Rodríguez Zapatero non facilita, segundo di, os fondos para que se poidan prestar estes servizos. Valcárcel asegurou que o seu desexo é que Murcia siga facéndose cargo da política sanitaria e educativa, pero advertiu de que se non conta con diñeiro suficiente, non dubidará en renunciar a ambas as competencias, como xa fixo coa de xustiza. "De seguir así, está claro que máis dun teremos que expornos a devolución de competencias", insistiu.
O presidente murciano fixo estas declaracións aos xornalistas en San Lorenzo del Escorial (Madrid) antes de pronunciar unha conferencia sobre políticas sociais no marco dos cursos de verán da Universidade Complutense.
Polémica sobre a devolución de competencias En contra da tese do vicepresidente de Política Territorial, Manuel Chaves, de que a Constitución non prevé a devolución de competencias por parte das Comunidades Autónomas, Valcárcel defendeu que si o permite.
"Púxenlle un precioso lazo e mandou ao señor ministro" Valcárcel avisou de que se os problemas de financiamento da sanidade e a educación non se resolvan, "haberá que facer unha formulación" similar ao feito coa xustiza. "Devolvina, a empaquetéi, púxenlle un precioso lazo e mandeilla ao señor ministro (Francisco Caamaño): non a quero porque nos enganaron", afirmou.
Ao seu entender, isto non é pór en dúbida o sistema autonómico, senón que o que se cuestiona é que "adultérese o modelo".
Cre que a sanidade non é sostible Valcárcel considerou urxente abrir un debate nacional sobre o futuro das políticas sociais, en especial sobre a sanidade, porque pola contra, "este invento acábase, porque se fai insostible".
Propón o copago e a entrada do sector privado O dirixente popular rexeitou facelo "sen recortes de dereitos sociais e sen copagos" e abrindo a vía ao sector privado, "sempre que estea vinculado ao interese xeral". En marzo pasado, nun foro no diario ABC, Valcárcel xa apostou polo copago en sanidade e educación.

2 comentarios:

Anónimo dixo...

Cuando la derechona gane las elecciones por mayoría absoluta, a partir del año que viene con un programa que al perece no pretenden desvelar y nos llene el congreso de imPPutados, a medio país le va a dar un infarto cuando pongan como excusa "la herencia que reciben" para sacar las recetas que van a aplicar. Y el otro medio va a necesitar tranquilizantes por vena.
Y encima de infartados y de los nervios, quien quiera tratamiento que se lo pague.

UN INDIGNADO dixo...

La cocina ideológica del PP, la FAES, trabaja con los fogones a tope. Está cociendo a fuego lento el desmantelamiento del Estado de Bienestar con el pretexto falso de que no hay dinero y de que el actual gobierno va a dejar las cuentas públicas hechas unos zorros. Los ultraliberales neocon del PP están afilando sus garras para imponernos el modelo de Estado que ellos quieren: ultraliberalismo a ultranza, subvenciones a la enseñanza privada en detrimento de la pública que irá desapareciendo paulatinamente, hospitales de capital privado y gestión privada, privatización de plantas de hospitales públicos para pacientes VIP, copago en sanidad y educación, titularidad privada de las obras públicas, recorte de las competencias de las CCAA para, bajo el pretexto de que se hace con todas, limar las aspiraciones soberanistas de Cataluña y Euskadi, eliminación como sea..,eliminación de raíz de la posibilidad de que ETA termine con un gobierno que no sea el del PP, control absoluto de la judicatura...Van a dejar a España, su cortijo, que no va a haber quien la conozca.