luns, 16 de xaneiro de 2012

RESPONSABLES DOS SEUS GOLFOS

O principal problema de España non é o paro nin a débeda, senón o déficit de atención que afecta aos nosos servidores públicos, un mal para o que non parece existir vacina. A última manifestación da síndrome foi o ocorrido coa desviación do déficit público, un asunto que ten ao PP e ao PSOE encerellados en demostrar que é o outro quen mente. Como é moi estraño que o Goberno saínte non soubese que as autonomías pasáronse tres pobos nos seus gastos e que o entrante ignorase este feito, entre outras razóns, porque é quen as administra, hai que supor que todo obedece a un descoido, a que nun momento uns e outros deixaron de mirar o lume e queimáronselles as lentellas.
Estas distraccións son a causa de moitos dos nosos males. ¿Habería caso Gürtel se a actual ministra Ana Mato reparase en que o seu marido aparcaba un Jaguar no garaxe? ¿Que botaban na tele para que na Casa Real ninguén se decatase da prosperidade de Urdangarín? ¿Cara a onde miraba Rajoy para non ver o chulo que era o palacete de Jaume Matas? ¿En que estaban pensando Chaves e Griñán para pasar por alto que o seu director xeral de Traballo, Francisco Javier Guerreiro, manexaba os fondos da consellería como quen xoga ao Monopoly? ¿Libraba o interventor da Xunta cando o chofer de Guerreiro levou pola patilla 1,3 millóns en subvencións?
Para os nenos con déficit de atención existen exercicios de rehabilitación moi sinxelos, pero un non vai pedir aos pais da patria que depositen obxectos nun caixa e logo digan sen mirar o nome das cousas que gardaron. O máis útil é facerlles responsables civís a eles e aos seus partidos dos desfalcos dos seus patrocinados, co que, ademais de elevar exponencialmente o celo e a pulcritude no seu traballo, evitaríase que o que se distraese fatalmente fose o diñeiro público que manexan.
Tennos dito a DXT que as distraccións páganse. Fóra dese contexto, a frase debería ser norma de obrigado cumprimento. Estamos ata os cumios de tanta neglixencia e de tanto latrocinio.  J.C.E 

2 comentarios:

UN VIGUES dixo...

Los ciudadanos de a pie nos sentimos y estamos desarmados y nuestra opinión vale muy poco. Los periodistas y los tertulianos hablan y hablan y no pueden decidir nada. Los del PSOE critican a los PP y los del PP a los del PSOE. Hay “partidocracia” y cada partido hace lo que le da la gana y encima son amparados por los jueces y nadie les condena. Esto cada vez va peor. Los polìticos, a parte de ser la “casta privilegiada” y los nuevos reyes de la “moderna nobleza española” se están riendo de todos nosotros y la inmensa mayoría entre el política para obtener substanciosas comisiones, vivir como reyes, y lo peor de todo sin vocación para este compromiso. El resumen de todo es que la “DEMOCRACIA ES UN CUENTO”, yo diría que no es dictadura pero si una situación para aprovecharse de este nombre, que por cierto funciona mal y suena bien, lo mismo que suena mejor decir PSOE que PP, pero que en la realidad los primeros son mayores vividores y los segundos un poco más ingénuos y tontorrones.

DEMOCRACIA dixo...

Hola, me acuerdo de un comentario que hizo el señor Rajoy en su investidura: la corrupción en españa no es generalizada y los políticos somos gente honrada. Con estas declaraciones se levantaron todos los políticos del PP a aplaudir, yo les pregunto que ha pasado, ¿cómo es posible que sus presidentes autonómicos estén siendo juzgados por corruptos? dónde está la honradez y qué medidas van a establecer para eliminar esta generalizada corrupción inexistente para Rajoy. En cuanto al PSOE y sus dos candidatos siguen los mismos corruptos de siempre, Rubalcaba ministro durante la corrupción de Felipe González, vicepresidente con la corrupción de Zapatero y los mismos corruptos de siempre a su lado Chaves, Bono …. En cuanto a Chacón ministra en el gobierno corrupto de Zapatero y miembro del PSC donde han dejado la economía catalana al borde de la quiebra con tanta corrupción. Los mismos ministros los mismos corruptos en su ejecutiva, los mismos corruptos como alcaldes y concejales, no han cambiado nada aún con el barapalo electoral siguen los mismos corruptos y ladrones. Espero que la gente abra los ojos y no voten ni al PP ni al PSOE, hay otros partidos políticos.
Cuidado con Izquierda Unida, no vaya ser que se vendan como lo hicieron en la comunidad extremeña, poner al PP en el gobierno...