martes, 10 de xullo de 2012

INAUDITO SENADO

Se non o leo, non o creo. O Senado acaba de licitar un novo concurso para dotar de telefonía móbil aos 266 senadores e traballadores da Cámara Alta. O contrato é de 1,68 millóns de euros para dous anos e esixe ao adxudicatario que fornezo 440 liñas móbiles, 300 delas con "terminais smartphone de gama media/alta" e os 140 restantes" con prestacións básicas. O ano pasado, os senadores efectuaron 1,6 millóns de chamadas. En setembro de 2008, o Senado adxudicou outro concurso para contratar 725 terminais por un valor de dous millóns. O Congreso sacou en decembro do ano pasado un concurso máis económico por un importe máximo dun millón de euros. Neste contrato adquiríronse 600 móbiles. Cabe felicitar aos señores senadores, porque saben administrarse pero que moi ben nestes tempos de crises. Sobre todo, que non decaiga a festa, señorías.
Como tremendo contraste das horribles carencias que está sufrindo o españolito do montón, en relación coas súas respectables señorías, permítanme que faga pública a misiva que Mª Eugenia Martín Mendizabal, directora xeral do Instituto Nacional da Seguridade Social envío aos seus pensionistas, que non son senadores, por suposto: "estimado/a pensionista: Co obxecto de reducir o déficit público, por Real Decreto Lei 20/2011, de 30 de decembro, estableceuse un gravame complementario á cota íntegra estatal no Imposto sobre a Renda das Persoas Físicas, que resultará da aplicación nos períodos impositivos 2012 e 2013. Como consecuencia do anterior, o tipo de retención aplicable sobre os rendementos que se abonen a partir do 1 de Febreiro de 2012 deberán recalcularse tomando en consideración devandito gravame. Por iso, comunícolle que a partir do mes de febreiro de 2012, o importe liquido mensual da súa pensión quedará establecido en, resultado de aplicar sobre o importe íntegro un tipo de redución por IRPF do 22,07%. Lamentando os inconvenientes que esta situación púidolle ocasionar, saúdalle atentamente".
Aquí non se fala nin de senadores nin de ex directivos de NCG. Fálase de vostede e de min. Lamentable. E.P.M.

2 comentarios:

Anónimo dixo...

NO es cuestión de partidos; las autonomías nos cuestan 86.000 millones de euros al año; utilizan 1,7 millones de empleados para hacer lo que el Estado hacía con 800.000. INSOSTENIBLE. Hay competencias que se gestionan mejor cuanto más cerca del cidadano... por la administración local (aquí Aytos y Diputaciones) como asuntos sociales por ejemplo y otras, la mayoría, mejor centralizadas (educación, sanidad, justicia, policía, ciencia y tecnología, economía...) ¿Por qué no llega al 10% el número de países con descentraliación en las regiones (y los que son vienen de uniones de estados como Alemania o por ser países muy grandes)? Pues porque sencillamente buscan la eficiencia y el menor coste para el ciudadano mientras aquí sólo se piensa en atrapar cuanto más poder mejor en las 17 autonomías y 2 ciudades autónomas. NO ES SOSTENIBLE...

UN CIUDADANO dixo...

¡¡GRACIAS EUROPA!!
Contemplo emocionado como la 'amiga' Europa nos manda un pastón para tapar los agujeros que los amiguitos y los gürtelianos nos fueron haciendo en su beneficio, así no tendremos que pasar vergüenza por ellos, a cambio solo tendremos que pagar más por el pan y las 'chuches', cobrar menos, trabajar más horas dejar de tomar medicinas que son malas para la salud, dejar a nuestros niños tontos para que no sufran y alguna otra gracieta más que se nos irá ocurriendo. Tampoco ha molestado a 'Los Mercados' que siguen cobrándonos a los pobres lo que no pagan los ricos y así todos contentos, pasando fatigas, eso si, pero sin tener que pasar vergüenza por nuestros ladrones nacionales agrupados en la Blankia SA. Encima ganamos en el futbol y aparece el códice y el dinerito del arzobispo.
¿Qué más queremos?.