sábado, 4 de maio de 2013

MARCA ESPAÑA

Entre a ética do desangramento da poboación e a estética do menú humano, comprenderán que elixa a segunda
Este país nunca deixará de sorprenderme. Considerando as perspectivas dende as que clamamos polo Día do Traballo desaparecido, resulta revitalizador e, dende logo, altamente nutritivo, un toque de afirmación patria como o que entraña -que verbo tan axeitado- que o noso ilustre xefe de cociña José Andrés sexa o asesor culinario da serie Hannibal, que agora podemos ver en AXN.
Cando a política laboral do Goberno nos saca os fígados, constitúe un consolo ver en pantalla que Hannibal, baixo a guía do moi aclamado cociñeiro, llos come encebollados e os combina, de cando en vez e con sumo deleite, cun tomate cherry, que nos tempos en que a serie está ambientada, era o non vai máis das incorporacións sofisticadas que recibimos da nova cociña.
Entre a ética do desangramento da poboación, de clase media para abaixo, e a estética do menú humano dun elitista como o noso caníbal predilecto, comprenderán que elixa a segunda. Ai, José Andrés, que alto pos a Marca España ao declarar, sen ambaxes, que o sangue humano é doce de beber -como sabe calquera que se chupase unha ferida e algún que outro presidente da patronal-, e que o costume de comer os uns aos outros se acha nalgún remoto canto do noso ADN.
E debe de ser certo, pois entre nós hai quen se dedica a iso sen que se lle mova o nó da gravata.
É unha pena que ao noso Goberno non se lle ocorrese a idea de que sexa José Andrés quen nos venda a inxestión das nosas interioridades, mediante esas saborosas preparacións que entran polos ollos e faríannos esquecer que nós somos a materia prima. Báñez, Floriano, González Pons, mesmo Soraya, non están á altura. Son Marca Matadoiro.

Ningún comentario: